• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@trashmetal wrote:Rollenbank ben ik niet zo bang voor eigenlijk

zolang ze mn boost knop maar niet vinden :jerry

want heb het idee de fan te schakelen met het loze knopje naast de toeter ;)

en die dobbeler wordt em niet

Rollerbank? totaal heb ik 60.000km af gelegd op brommers 1ste in 2 jaar 55.000km en nu dan me huidige beige Vespa waar ik een kleine 1000km per jaar mee rij.

Ben nog nooit een rollerbank tegen gekomen.. Maar goed ik heb nog altijd een schakelaartje onder het zadel zitten als ik papieren pak hoef ik hem maar om te zetten als ik ooit word gepakt. :jerry Loopt 30 en 85 :wors

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:Rollenbank ben ik niet zo bang voor eigenlijk

zolang ze mn boost knop maar niet vinden :jerry

want heb het idee de fan te schakelen met het loze knopje naast de toeter ;)

en die dobbeler wordt em niet

Rollerbank? totaal heb ik 60.000km af gelegd op brommers 1ste in 2 jaar 55.000km en nu dan me huidige beige Vespa waar ik een kleine 1000km per jaar mee rij.

Ben nog nooit een rollerbank tegen gekomen.. Maar goed ik heb nog altijd een schakelaartje onder het zadel zitten als ik papieren pak hoef ik hem maar om te zetten als ik ooit word gepakt. :jerry Loopt 30 en 85 :wors

ik woon dan ook in een echte stad :jerry

oh, dan ben ik ook niet bang voor de rollenbank.

tussen Raalte en Heeten is het 50% kanaal waar ik langsrij, sowieso geen politie.

en de rest van de route kom ik niet echt langs plaatsen waar veel brommers verzamelen.

zaterdag gaat de Kymco helemaal uit elkaar, wordt nagekeken, en weer in elkaar.

doe ik samen met een collega.

en uitlaat ook besteld, gelijk dan maar monteren. :P

stil hier zeg....

en uitlaat past niet, zit een beugel in de weg, die tegen de band aan komt.... :P

dat wordt slijpen op het werk. :D

en accu ga ik ook maar vervangen, want nu start hij niet electrisch, moet kickstarten.. ;)

Morgen kijken hoe ver de auto is het linker achterscherm zou er al op moeten zitten als het goed is... kan m'n nervositeit amper onder controle houden :shock:

@InjectTheVenom wrote:... kan m'n nervositeit amper onder controle houden :shock:

prozac.gif

:jerry :jerry :jerry

@FnF_racer wrote:kan ik begrijpen.

hoop dat je hem nu echt snel kan opbouwen. ;)

zijn alle spullen er dan, die je wil inbouwen?

Anders ik wel, moet alleen nog zien dat er een nieuwe Japanse spiegel delen set gevonden word want degene die mijn contact voor de vakantie had weten te vinden is inmiddels al vergeven en een andere is niet 1 2 3 opgespoord :cry

Dan nog een zooi losse aanbouwdelen maar in principe kan ik voorlopig al een heel eind vooruit met wat ik thuis klaar heb staan.

Hier is het maar rustig de laatste tijd :hmmz

Van Helmer verneem ik ook niet meer veel.. Alleen op facebook met zijn rooie vrouwen :jerry

Terug
Naar boven