• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:vaak zo, als ze er zijn praten ze anders

Heb nu weer een mail: 400 en neem hem meteen mee :sleeping

Als die binnen 4 maand niet weg is pluk ik hem zelf kaal als oud ijzer. :(

blok is sloop, is ook wel wat waard denk ik, staat hier normaal rond de 50 cent.

als ik jou was zal ik een boel onderdelen dan los zien te verkopen of op reserve leggen.

wielrandjes als die goed zijn er misschien ff uit slijpen en weg leggen.

Ja wielrandjes is 5 jaar geleden al aan geplamuurd en tot hede nog superstrak :-P

Ik wacht nog effen af.

Blok is eigenlijk als nieuw.

zijn die diesel stations geen export?

de hatch namelijk wel.

als die foto van je avatar je achtertuin is had ik er een garage op gezet en daar de beige in gezet :P

Nope krijgen van de gemeente geen nieuw stukje grond..

Had al 4 jaar geleden al weg moeten zijn... maar stom nooit gedacht dat deze astra het zolang zou gaan volhouden bij mij :jerry

ik wil ook xenon :wub

heb in hoogte verstelbare lampen dus denk dat het bij mij wel mee valt dan wat betreft de lampen te hoog staan.

wat is een beetje normaal dan?

ik wil wel veel licht hebben, ik zie in het donker niet alles even goed namelijk.

dus er moet zeker wel zat licht af komen.

Normale xenon lampen wat je zo kunt kopen voor 4 of 6 euro leveren ook beter licht af.

als echt echt goede kwaliteit licht wil moet je aan 8000 denken maar kosten ook wel wat.. boven de 8000 worden ze lichter van licht meende ik maar wel feller.. niet leuk voor de tegenligger.

Als iedereen dat zou doen handigmatig bij stellen was het geen ramp... Maar door het felle licht blijf je hinder er van hebben.. zelfs van de zijkant word je sjeel er van :jerry

link? :P

maar zoals ik al een paar keer zei, ik ga eerst geen geld in dat soort dingen doen.

onderhoud wel, maar geen "tuning" dingen.

nu zijn die lampen geen tuning dingen, maar deze doen het verder nog wel goed.

ben gewoon wat aan het rond snuffelen

Vind ze niet meer.. zal denk ik verkocht zijn. :jerry

Ja vooral dat je hem net hebt..

Ik heb ook eerst 150.000km gereden voordat ik begon aan tuning :jerry :jerry :jerry

de rooie heb ik veel aan verspijkerd, maar weinig aan onderhouden ;)

dat wil ik nu andersom.

maar bij mij is het een beetje zo dat ik ook wil zien waar mijn geld blijft hahaha.

binnenkort ff in de tectiel zetten, ff 2 andere achterbanden er op, en ruitenwissers vervangen... en :sleeping , moet ik door gaan? :P

oke ff lijstje wat ik gezien heb wat eigenlijk wel ff moet..

banden..

1 is vierkant, dus ik hobbel op de weg :P klinkt net als of er wat in zit, maar heb ff gevoeld.

andere zitten allemaal scheurtjes in, volgens hem zo goed gekeurd wat mij heeeeel sterk lijkt.

ruitenwissers.

achter is finaal op.

voorop doen het wel, maar wanneer het net genoeg regent dat de ramen een beetje nat worden is het niks.

haal wel weer flade blades van de action, zitten inmiddels ook al 2 jaar op de rooie en doen het nog perfect.

remblokken voor zijn volgens mij ook niet veel meer.

remschijven zijn ook aardig ingesleten, dus die liever ook gelijk maar.

olie filter ziet er erg uit, maar die wacht ik ff mee tot wat beter weer.

katerpanpakking lekt aardig, ook het koperen ringetje lekt wat, dus ook dat wil ik dan gelijk gaan doen.

al met al zat onderhoud wat ik in me hoofd heb wat ik wil doen.

Terug
Naar boven