• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:goedemorgen :)

ff een belevenis van mij van afgelopen weekend ;)

Ik zou een ervaring willen delen met jullie allemaal, in verband met drinken en rijden.

zoals jullie zeker weten, hebben sommigen van ons nog geen last gehad met de autoriteiten, bij terugkomst van de vele sociale activiteiten, verspreid over de afgelopen jaren.

Een paar nachten geleden, had ik na het drinken van liters bier, samen met vrienden, de drankstonde beeindigd met een Margarita. Geen goed idee.

Wetende dat ik veel te veel gedronken had, deed ik iets wat ik nog nooit daarvoor gedaan had: ik nam een taxi naar huis. Toevallig staat er een politiepatrouille aan de kant van de weg, alcoholcontrole, maar taxi's worden niet tegengehouden. Ik kwam ongedeerd thuis en dat was een hele grote verassing.

Ik had nog nooit achter het stuur van een taxi gezeten en ik weet ook niet waar ik deze vandaan gehaald heb .

Wat een verhaal juh :D :jerry :jerry

Rik :D

:hmmz enige waar ik in mn leven me thuisgekomen ben zonder het door te hebben

was een dekbed :D

hij neemt gewoon een taxi mee :jerry

tsja, de bier heb zijn werk goed gedaan het weekend hahaha

:jerry :jerry :jerry

vraag me nu alleen af waar ik die taxi moet laten, denk dat ik hem maandag maar voor oud ijzer weg breng of zo, haal ik de kosten van het weekend er misschien ook nog weer uit.

:afro :afro

ja was nog al iemand die dacht dat ik het echt meende volgens mij haha

zal wel een mooie stunt zijn, denk alleen niet dat ik hem dan naar oud ijzer zou brengen, had ik hem lekker laten staan en niet weer naar om gekeken ;)

dit kreeg ik namelijk in mijn mail..

zal zijn naam ff veranderen voor als hij het niet wil hebben

Hoi Harjan,

Wat heb je nu weer gehad man ???

*** :D

@soepkiepe wrote:dit kreeg ik namelijk in mijn mail..

zal zijn naam ff veranderen voor als hij het niet wil hebben

Hoi Harjan,

Wat heb je nu weer gehad man ???

*** :D

*** :D = Rik :D

Of heb ik het mis ?

Rik :agent

Terug
Naar boven