• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@dunjatamara wrote:Ik heb koekjes gebakken voor valentijn wat kreeg ik niks :swear o ja ik mocht de auto mee vandaag hahahahahahahaha

Mijn lieve 7 jarige zoon die al anderhalf jaar smoorverliefd is heeft zijn vriendinnetje verrast op haar school zo schattig :wub

Bij jullie ook zo gesneeuwd? Ik rijden door die sneeuw ik was nog zenuwachtiger dan met mijn rijexamen :oops: hopelijk is die zooi snel weer weg!

heb je niet eens een bosje bloemen gehad? :shock:

erg hoor, dat vind ik toch wel het minste kan doen op valentijnsdag haha :jerry

@soepkiepe wrote:@dunjatamara wrote:Ik heb koekjes gebakken voor valentijn wat kreeg ik niks :swear o ja ik mocht de auto mee vandaag hahahahahahahaha

Mijn lieve 7 jarige zoon die al anderhalf jaar smoorverliefd is heeft zijn vriendinnetje verrast op haar school zo schattig :wub

Bij jullie ook zo gesneeuwd? Ik rijden door die sneeuw ik was nog zenuwachtiger dan met mijn rijexamen :oops: hopelijk is die zooi snel weer weg!

heb je niet eens een bosje bloemen gehad? :shock:

erg hoor, dat vind ik toch wel het minste kan doen op valentijnsdag haha :jerry

:swear Helemaal niets :cry Arme ik :cry hahahaha ik krijg het hele jaar door bloemen en dan uitgerekend op valentijnsdag krijg ik helemaal niks het is een schande!!!!! :lol:

@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:Das heel mooi voor je Helmer !

Ik heb dat ook een keer gedaan, mn vrouw een bloemetje geven.

In plaats van "dank je wel liefje" kreeg ik te horen: Van welk graf heb je dat nu weer gehaald ?

Wil je dat als de weerlicht weer terugleggen ? :swear

nadat ik erop aangedrongen had dat ik het toch ECHT bij een boemist gekocht had, heeft ze het aangenomen.

Maar ik ga dit dus NOOIT MEER DOEN HE ????

Rik :sleeping

hahaha :shock: :wtf leuke vrouw heb jij Rik :vertag :jerry

Whahahahaha Vrouw met humor :lol:

Een nieuw record al meer als een week ziek zijn :sleeping Afgelopen week toch gewoon aan het werk geweest en vannacht geen oog dicht gedaan... swik zooi.

Wil atans zo graag verder aan de dodge :angel

ik ga dus niet zeggen dat ik gestopt ben, dan gaan mensen juist dingen verwachten he ;)

ik heb woensdag een maand niet gerookt, ben ook niet van plan om zo maar weer een peuk te pakken.

maar wanneer ik ga zeggen dat ik gestopt ben, en ik zal he niet vol houden dan gaat iedereen zeuren, huh je was toch gestopt? zonde ja?

maar nu is dus mijn antwoord, neuh, heb nooit gezegd dat ik gestopt ben ;)

Trek ik vanmorgen mn gordijnen open en wat zie ik daar ?

Mn E en F te blinken in de ochtendglorie. Wat kun je je dan gelukkig voelen :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Rik ;)

zet hem maar ff bij mij neer, heb wel een poetsmachine liggen, zal ik hem eens ff snel poetsen, moet je dan eens zien hoe hij blinkt.

kun je je gelijk eens afvragen hoe hij er uit ziet als je hem goed wast haha

Degene die weer op de sloop komt:

Wil je voor mij bij de E kadett zien of er ook nog spatlappen hangen.

Ik zoek linksvoor maar beide kanten mag ook.

Bij de Opledealer zijn ze niet meer te krijgen en de dealer in Franeker is inmiddels in Oost Europa beland met zoeken.

Rik ;)

Ik krijg helemaal het lazarus van Photobucket en hun onvermogen om foto's in chronologische of alfabetische volgorde te laten staan :fy1 :argue :fy1 :argue

Weet iemand nog een site (buiten deze en Imageshack die al helemaal niets waard is wat betreft albums en overzichtelijkheid) die hun zaken fatsoenlijk voor elkaar heeft?

@InjectTheVenom wrote:Ik krijg helemaal het lazarus van Photobucket en hun onvermogen om foto's in chronologische of alfabetische volgorde te laten staan :fy1 :argue :fy1 :argue

Weet iemand nog een site (buiten deze en Imageshack die al helemaal niets waard is wat betreft albums en overzichtelijkheid) die hun zaken fatsoenlijk voor elkaar heeft?

Heb ik geen last van, heb er nu 1000 foto's opstaan :wtf :jerry

Terug
Naar boven