• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:Ben je dan eentje verloren Rik?

Ja, door de vele sneeuw van een paar weken terug :(

Van de E he ?

maar heb DEFINITIEF 2 nieuwe spatlappen gekocht via de Onderdelenlijn.nl

Een topsite mensen, echt het proberen waard.

Zo heb ik ook de ontstekingsmodule gevonden voor 20 Euro inclusief verzenden :)

Rik :wors

Ik sta nog steeds met bewondering te kijken dat ze bij mij nog alle 4 erop zitten :jerry

Aan gezien dat ze voorste maar met 2 klemmen vast zitten..

@InjectTheVenom wrote:Ik krijg helemaal het lazarus van Photobucket en hun onvermogen om foto's in chronologische of alfabetische volgorde te laten staan :fy1 :argue :fy1 :argue

Weet iemand nog een site (buiten deze en Imageshack die al helemaal niets waard is wat betreft albums en overzichtelijkheid) die hun zaken fatsoenlijk voor elkaar heeft?

ik heb daar geen problemen me, maar ik heb ook niet echt de aandacht voor de volgorde...

bij mij is het uploaden en klaar. :jerry

maar als het op albums aankomt weet ik het niet, voor losse foto's zou je ook Tinypic.com kunnen gebruiken, blijft er altijd opstaan. :thumb

@InjectTheVenom wrote:Ik krijg helemaal het lazarus van Photobucket en hun onvermogen om foto's in chronologische of alfabetische volgorde te laten staan :fy1 :argue :fy1 :argue

Weet iemand nog een site (buiten deze en Imageshack die al helemaal niets waard is wat betreft albums en overzichtelijkheid) die hun zaken fatsoenlijk voor elkaar heeft?

wat is er mis met imageshack?

ik gebruik die site ook, en met plezier, maar misschien komt dt ook omdat ik ALLEEN die gebruik.

en verder niet bekend ben met anderen.

qua volgorde staan ze gewoon welke ik het laatst heb geuploaded staat als 1e in de lijst

aha, ligt dus aan perfectionisme.... :jerry alhoewel ik jou zeker begrijp, zover ik het verhaal begrijp. :thumb

en ik kan mijn scooter weer maken.

de kappen van een collega gekregen voor om de koplamp, de cockpit, de koplamp en een knipperlicht....

nu alleen weer onderhoud doen, want starten doet die niet.... heeft dan ook 2 uur op de linkerkant gelegen..... :wtf

vandaag f een skelter op gehaald.

die skelter heeft er voor gezord dat ik nu 200000 op mijn km teller heb staan

:jerry :jerry :jerry

(foto's komen nog wel)

2ton netjes, maar je vorige astra had toch ook 2 ton of 214.000km meende ik...

Zijn toch ook al 5 rondjes om de wereld bol :thumb Opzicht raar want ik rij nu een rondje tot ander halfrondje per jaar :jerry toch maar eens een jaartje ziek melden en een wereld reis maken :jerry :jerry

ja, best grappig.

mijn ex astra had ik geloof iets van 211 op de klok toen ik hem kocht, was een 95er.

staat nu geloof ik rond de 214 of zo ja.

de huidige die ik heb is van 94 en staat nu net op de 2 ton :P

@FnF_racer wrote:aha, ligt dus aan perfectionisme.... :jerry alhoewel ik jou zeker begrijp, zover ik het verhaal begrijp. :thumb

Wat die 2 begrippen betreft is Photobucket gewoon beter behalve het feit dat ze de volgorde functie nog aan moeten passen (deze aanpassing kondigen ze trouwens al aan dus moet gewoon even wachten) :jerry

FUCK!

moet volgens mij kaartjes gaan kopen voor PinkPop.....

een line up waar ik van hou:

Paramore, Queens of The Stone Age, Triggerfinger, Greenday, Blaudzun, The Opposites, Thirty Seconds To Mars, Die Antwoord, Fun. Jimmy Eat World, Kings Of Leon, Kensington, The Killers en de Script.

dat is tot nu toe nog bekend....

en dan nog 5 tot 10 acts die ik niet echt "bijzonder" vind... :jerry

zou ik het doen? :| :P

@jeffrey6520 wrote: :puke :puke :puke :thumbdown

Last van je maag??? neem een rennie :thumbup :thumbup

rennie.png

:jerry :jerry :jerry

wat voor blok ligt er in?

c1.4nz ligt er volgens mij vaak in een corsa, een kop op de sloop kost ook geen drol denk ik toch?

dus mocht ie kapot zijn is dat ook nog een optie lijkt me?

sneeuw ligt hier ook nog een beetje, meer ijs eigenlijk, dikke troep haha

nog naar db gebeld rik? :P

@helmer opelfan wrote:@astraTD wrote:Tank leeg gereden, en geen geld op zak dan sta je toch effen voor lul :jerry

Nee das niet om te lachen :cry :(

whahahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Ja moch voor 5,- tanken maar wel rijbewijs moeten achter laten :jerry gauw naar huis tank vol gegooid en gaan betalen.. :jerry :jerry

Volgende keer toch wat eerder tanken :hmmz ook al rij ik bijna 3 tanken leeg op un week :sleeping

@Mr.F wrote:Nieuwe michelins eraan gelegd, en olie ververst voor de goede olie.

Morgen nog remvloeistof verversen en we zijn weer helemaal bij :)

Remvloeistof heeft dat nut??

Eerlijk gezegd nog nooit gedaan :wtf Ik moet best stevig trappen wil ik in een keer stil staan, als ik bijv in een opel agila of citroen c3 rij en rem dan met blote teen zit ik met me gezicht op de vooruit :hmmz :jerry

Echt absurd hoe sommige vrij nieuwe autos zo gevoelig kunnen zijn met remmen.

Terug
Naar boven