• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

We hebbben er 8 gehad, er moeten nog 7.

Manndag 2,

Dinsdag 3

Woensdag 4

Donderdag 3

Vrijdag 2

zaterdag 1 (tot nu toe)

maakt samen deze week 15 (das een record hoor)

Wat mn kilomterstand betreft als je dat soms bedoelt: nog 997 km :)

Rik ;)

@soepkiepe wrote:gaat zaterdag wel aardig dichter bij komen zeker :P

Ik hoef niet te werken zaterdag, ik heb een belangrijke afspraak die dag :wub dus mn collega neemt het over.

Was wel mijn beurt trouwens :(

Tot donderdagmorgen 10:00 kunnen er begrafenissen komen voor de zaterdag.

na die tijd kan je er wel vanuit gaan dat er niet meer bijkomen voor die dag.

Rik ;)

haha, neem ff een beetje kleingeld mee joh. er zit hier zo was straat, daar gaat je auto echt van glimmen, komen we langs naar de sloop toe :P

dan sta jij nog versteld denk ik hoe jou astra kan glimmen van alleen een wasstraat

en een wasstraat waar je zelf moet wassen, dus het hoeft niet gelijk een krasstraat te worden ;)

:jerry :jerry :jerry :jerry

Foto !! :kewlpics 499.003 is mooi getal :jerry

Ik ben vandaag de 519.000km gepaseerd :wtf Elke rit moet ik de kilometers noteren en denk ik wtf weer zoveel gereden in die 30zones :jerry

Vandaag maar halve dag gewerkt trouwens, dus heb nog 150km prive gereden.. staat nu op 519.200km

Ongeveer 200km STAD gereden :jerry 20liter op gestookt moet niet gekker worden... Toch na elke kilometer heb ik respect voor het oude gebakkie... Krijgt dan ook vaak genoeg een klopje van me :jerry

@astraTD wrote:Foto !! :kewlpics 499.003 is mooi getal :jerry

Ik ben vandaag de 519.000km gepaseerd :wtf Elke rit moet ik de kilometers noteren en denk ik wtf weer zoveel gereden in die 30zones :jerry

Vandaag maar halve dag gewerkt trouwens, dus heb nog 150km prive gereden.. staat nu op 519.200km

Ongeveer 200km STAD gereden :jerry 20liter op gestookt moet niet gekker worden... Toch na elke kilometer heb ik respect voor het oude gebakkie... Krijgt dan ook vaak genoeg een klopje van me :jerry

Mooi dat ie 't goed blijft doen :thumbup

20 liter op 200 km... Ach, als je 't vergelijkt met je Dodge ;-)

Diesel doet in de stad een kleine 1op10.. achja. haha

Dodge heb ik nu 6weken heb nog niet getankt.. maar afgelopen 3weken 1km gereden, moest hem effen horen. :wub

Om gerekend rijd die evenduur als een gemiddelde benzine wagen.

Voor 1.70 rij ik 9 tot 11 km is dus 3liter lpg

zelfde als benzine auto 1,70 10km op 1 liter.

Is een 200liter gas tank is nog voor de helft vol.. dus kan nog effen vooruit :jerry

@jeroenk wrote:@astraTD wrote:Foto !! :kewlpics 499.003 is mooi getal :jerry

haha inderdaad, dan hoor je een draaikolkje in de tank :jerry

Rik ;)

Maandag 25 februari 2013

Almelo: insluiper valt in slaap op de wc

Zondagmorgen zag een vrouw, nadat zij wakker was geworden, dat haar achterdeur openstond en de deur van haar toiletr op slot zat.

Ze belde de politie de toiletdeur forceerde en een slapende, 24-jarige Almeloër aantrof.

De insluiper werd aangehouden, maar mocht na verhoor het politiebureau verlaten. hij heeft inmiddels zijn verontschuldigingen aangeboden

lekker slim, om zulk soort dingen kan ik goed lachen

:jerry :jerry

@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@astraTD wrote:Foto !! :kewlpics 499.003 is mooi getal :jerry

haha inderdaad, dan hoor je een draaikolkje in de tank :jerry

Rik ;)

Ook al liep die 1op 100meter rijd die nog goedkoper als de gemiddelde auto :sleeping :jerry

Een maal diesel voor altijd diesel... smoking smoking toen straks nog paar irritante mensen in het zwart gezet. :wors :jerry

Dodge gaat ook eruit over paar maand, wil voor een chevy 6.5L v8 turbo diesel kijken :mrgreen:

Genoeg mensen wat zoiets doen.. Laten ze 3e sleutel bij maken en dan voertuig verkopen nieuwe eigenaar contract ondertekenen en dag erna nieuwe aanwinst weg.

Wie heeft er meer ????????

DSC03552.jpg

Rik :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

haha ik heb er 1 op reserve :P

wanneer ik er zoveel nodig ben op reserve ga ik me denk ik eerst maar eens af vragen als het probleem wel echt in de schakelaar zit.

:jerry :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:haha ik heb er 1 op reserve :P

wanneer ik er zoveel nodig ben op reserve ga ik me denk ik eerst maar eens af vragen als het probleem wel echt in de schakelaar zit.

:jerry :jerry :jerry

Leuk joh !

Schakelaars hamsteren en dan als ze op zijn voor 100 Euro in de verkoop gooien :jerry

Rik ;)

Terug
Naar boven