• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

tsja wat noem je ver weg? astratd en trashmetal komen ook, die komen uit brabant en limburg;)

hoogeveen is in drenthe.

maar geloof me, het is wel de moeite waard, en dat zeg ik niet zo zeer omdat ik zelf de meeting heb geregeld, maar kijk maar eens naar de reacties op in het topic van de meeting op 26 mei ;)

@biancaatje wrote:ziet netjes uit !! hoogeveen is volgens mij endje weg denk ik

Mja 270km voor mij enkel.

Astra zweeft over de weg... lekker 2uurtjes relaxen achter het stuur. :vertag

@soepkiepie ik snap je helemaal maja k heb niet auto he ....... k moe alles met ov doen ... kwee nie of da te doen is vanaf purmerend ;)

Niet best nieuws mensen !!!

mn kadett E:

Ik heb vanmiddag een paar bouten vervangen van de uitlaat.

Gewoon, om een eventuele vernieuwing van de uitlaat gemakkelijker te maken.

Ook heb ik die doppen die in de bodem zitten, ingevet om roest te voorkomen.

Nou ja, en toen zag ik dit: :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

De foto's zijn genomen ONDER de auto waar de voorste wielkast overgaat in de bodem.

Dit is overigens de rechterzijde maar de linkerzijde is precies zo.

Kortom: dikke ellende daar.

het lijkt niet erg maar dat gat op de eerste foto (achter de benzineslangen) dat had ik zomaar voor elkaar.

Als ik op de andere delen drukte dan was het echt helemaal doorgerot, alleen het tectyl houdt het nog wat dicht.

Ik heb het zo maar gelaten, maar het is duidelijk dat dit geld gaat kosten !!!!!!!!!!!!!!!

Verdorie, die hele auto in topstaat en dan vind je dit, om te :cry werkelijk.

Het wordt zeker gerepareerd, dat verdient ie gewoon maar heb hier qua geld niet op gerekend.

Wordt vervolgd !

Rik :(

oei, lelijke tegenvaller dan ja.

zit nogal wat werk in als ik het zo bekijk.

nu ik zo aan de e kadett denk he, woensdag wat oud ijzer weg gebracht, lag er ook een e kadett, net zo plat als mijn rooie f toen ;)

heb nog ff gevoeld naar de kofferbak, naar die dopjes die je zoekt, maar kon er niet echt handig bij en kijken werd hem al helemaal niet helaas.

Beetje rot he Rik... Niet tijd voor een verse F je?

Heb dit besluit 3 weken geleden ook moeten maken :thumb Tot nu toe heeeeeeeeeeeeeeeel dik te vreden..

Tot nu toe geen roest kunnen vinden.. Of ik moet de tectyl laag eraf schrapen over de hele bodem :vertag

@astraTD wrote:Beetje rot he Rik... Niet tijd voor een verse F je?

Heb dit besluit 3 weken geleden ook moeten maken :thumb Tot nu toe heeeeeeeeeeeeeeeel dik te vreden..

Tot nu toe geen roest kunnen vinden.. Of ik moet de tectyl laag eraf schrapen over de hele bodem :vertag

Tis mn E Kadett die rot is :cry

Rik ;)

Ik weet wel, het is een auto van 23 jaar maar het zijn weer extra uitgaven en das jammer.

Het moet wel voor de winter verholpen zijn, anders is de roestschade na de winter niet te overzien :(

Ook zijn er niet meer zoveel E Kadettjes, dus even 2x nadenken voordat je hem naar de sloop brengt :shock:

Rik ;)

Precies !

Dit is de rottigste plek op dit moment, alles is verder netjes en roestvrij :wors

Maar geld he ?

Mn spaarpot in 1x weer leeg denk ik :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Rik ;)

ja dat klote geld is altijd een probleem ..........

ben ondertussen al weer tijdje an t zoeken naar een tent voor Sevenum meet ... maar pffff voor beetje normale tent waar je ook in ken staan (veel vraag k nie ben ma 1.70 hahaha) ben je al gauw 200 euro kwijt :???:

Terug
Naar boven