• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

lekkerrrrr ik heb mega druk weekend .. morgen ff met trein naar sittard heen en weer .. kiddies halen ..... zatderdag verjaardag van kiddies vieren zondag weer ff naar sittard heen en weer (tis ma 6 uur treinen :???:

dan ben je wel ff onderweg, moest nog wat snipperdagen op maken van de baas. Mocht ze alleen niet met herfstvakantie opnemen. Dan maar nu een lang weekend en begin november een lang weekend. Voor hem ook moeilijker te plannen. Ben chauffeur en normaal de hele week van huis en mijn auto staat niet op de zaak.

zeker lekker lange weekenden vrij. Gisteren in movie-park duitsland geweest. Was eerste dag van halloween. Vanaf 1800 liepen er zombies en horrorfilm figuren rond. Nu weer lekker thuis op het bankje

gaaf toch zo dagje weg dan .. ik heb gister kids weer trug gebracht naar hun vader .. dochterlief bleef ff 2 nachtjes bij mijn zus .. en aangezien t weer chaos met treinen was en mijn vriend zei van hier wachten een vers gekookte maaltijd en een warm bad met kaarsjes en champagne op je .. dus lekker nachtje bij mijn nieuwe vriend gebleven hihi

vanmorgen samen kleine meid opgehaald bij mijn zus (die dus nog niks wist van mijn vriend hwhahaha)

@KadAstra-EF wrote:@dion87 wrote:ben me net weer herrinert waarom ik niet meer op marktplaats kom.. wat een bout site is dat geworden zeg.

"bout site" ?? :wtf

Rik :D

wel eens gezocht naar astra onderdelen op marktplaats? :P

je krijgt meer reclame van internet shops dan mensen met onderdelen.

als ik wil weten wat webwinkels tekoop hebben, ga ik daar wel heen toch

ja normaal zit ik dus alleen maar op ebay, en als je dan na een lange tijd weer terug komt op marktplaats... tja.. vond het gewoon weg KUDT! :jerry

Terug
Naar boven