• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

hier ook nat weer.

vanmorgen leek het mee te vallen, tegen de middag begon de elende ;)

gelukkig heb ik een mooie garage die waterdicht is hahah

zo.. de spatborden kan ik binnenkort ook halen voor de kadett.

nu nog eens ff een makkelijke maar mooie kleur bedenken voor de kadett

grapje hoop ik?

iedereen die een auto een andere kleur maakt kiest uit 2 dingen momenteel geloof ik..

of origineel of matzwart

matzwart :puke

ik hou er niet zo van om te doen wat half nl al doet ;)

ALS het dan al zwart word gaat ie ook glimmen ;)

al lijkt me een motorkap met schoolbord verf wel leuk, hebben de kids hier ook weer wat te doen haha

@biancaatje wrote:en aangezien t weer chaos met treinen was en mijn vriend zei van hier wachten een vers gekookte maaltijd en een warm bad met kaarsjes en champagne op je .. dus lekker nachtje bij mijn nieuwe vriend gebleven hihi

vanmorgen samen kleine meid opgehaald bij mijn zus (die dus nog niks wist van mijn vriend hwhahaha)

En wij hier ook niet vertel je komt er niet zomaar mee weg :vertag

??? k heb nieuwe vriend .. lang harig tattooeerend onder de tattoo's ruige man hahahahha ken m al jarennnnn van toen k nog in zeeland woonde

k ben eindelijk slim ..... ik heb een iets ouderen neit jaloerse romantische man gevondendie nog eens goed ken koken ook (en nee hijs geen homo hahahahah

was ook niet de bedoeling hahahahaha mja as iemand elke dag voor je kookt .. bad maakt met kaarsjes en champagne .. en je huis vol kaarsjes zet als je dag getreind heb...

zo...volgende week gaat de oude kadett kilometers maken!!

eerst ff naar ouwehands dierenpark in rhenen 135 km (en das alleen nog maar heen)

het weekend er op ff naar de onderdelen beurs in tolbert.

76 km (ook alleen nog maar heen.

@soepkiepe wrote:zo...volgende week gaat de oude kadett kilometers maken!!

eerst ff naar ouwehands dierenpark in rhenen 135 km (en das alleen nog maar heen)

het weekend er op ff naar de onderdelen beurs in tolbert.

76 km (ook alleen nog maar heen.

Goed zo, zo haal je de 500.000 km nog wel eens :jerry

Rik :D

Terug
Naar boven