• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

KLOTEN... Zwitserland.. :jerry

eindelijk mijn winterset eronder, alleen links loopt hij aan. als ik naar rechts stuur. verder lekker bezig met de Astra, eindelijk komt er wat schot in mijn auto.

en soepkiepe met aanhang is weer thuis :)

was weer een geslaagde middag, super gezellig :thumb

gaan we nog eens over doen, dan blijven we wat langer ;)

@soepkiepe wrote:skirts al in kleur? :P

ja, in de zelfde kleur als de voorbumper.... BLAUW! :jerry

nee, voorjaar moet ik het geld regelen daarvoor, dan wordt die gespoten.

eerst alles afmaken, wat meegespoten moet worden:

achterbumper

Irmscher kofferklepspoiler (bij de ruitenwisser)

Irmscher Motorkapverlenger

en dan ook nog even booskijkers aanlassen, en zoeken naar 4 handgrepen + stootstrips die al gespoten zijn (kleur niet belangrijk, wordt overgespoten... :jerry :angel )

en de kofferklep aanpakken, zoals ik dat voor ogen heb:

ruitenwisser dichtlassen, en de strip van de Station erop (lichtjes bovenin bij Slot, i.p.v. Bumper.)

wordt dan wel wat. ;)

zoals je hier kan zien: BROKE STATUS!

te weinig geld om het goed te doen, dan maar goedkoop. :hmmz :jerry

soww ik zeg bianc is goed bezig hahahaha vriendlief had een nieuwe kleppendekselpakking in de vectra gefrot ...... nie helemaal lekker dus hahaha....

dus net ff alle olie zooi opgelost/opgeruimd .. zo ff knutselen nog an die pakking die is op eenk lein stukje na nog super goed .. dus ff vloeibare pakking dr over heen en dan moet ie weer rijden xd

@biancaatje wrote:soww ik zeg bianc is goed bezig hahahaha vriendlief had een nieuwe kleppendekselpakking in de vectra gefrot ...... nie helemaal lekker dus hahaha....

dus net ff alle olie zooi opgelost/opgeruimd .. zo ff knutselen nog an die pakking die is op eenk lein stukje na nog super goed .. dus ff vloeibare pakking dr over heen en dan moet ie weer rijden xd

Toch maar weer aan de vriend gegaan ja?

tja wat zal ik zeggen hahha.. t is een prettig gestoorde net zoals ik .. vind opel super rijden net als ik .. heeft net als ik genoeg meegemaakt.. en gaat de hele week mee naar sevenum ..

hij heeft alleen geen verstand van automotoren of voetbal whahahahhaha

Was muziek op de laptop aan het luisteren vandeweek en merkte dat de rechter schelp van mijn Sennheiser headset niets deed. Hmm... vreemd. Aan de plug in de laptop lag het niet, software en mp3's waren ook in orde.... ah daar ben je rotkreng, door het vele flexen waren er een paar draden gaan rafelen.

Helaas een solide stekker i.p.v. eentje die je open kunt schroeven, toch maar even opereren en in zijn geheel vermeubelen met een Stanley mes om de draden opnieuw aan te kunnen zetten. Wat soldeervloeistof op de verbinding, dikke KING soldeerbout erbij, 3 keer solderen (2 massadraadjes en voor links/rechts ieder een draad) en klaar is ITV. Eerste keer proberen en hij leek nog wat bias naar links te hebben, was er toch nog een massadraadje wat gaan wiebelen dus wat extra solderen later zijn we weer back in action :D

Niet slecht voor een beetje DIY'en in plaats van klakkeloos nieuwe rommel te kopen. Wat nou weggooi maatschappij?

20140308_174853_zps13063610.jpg

Terug
Naar boven