• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

zo, een hele maand niets gepost, en opeens is dit topic weer actief.

ik merk trouwens dat ik al bijna 1 week niet achter de PC zit... overal bijna 100 nieuwe berichten, of belangrijke dingen gemist..

mail en facebook wel bijgehouden....

astra trouwens APK Afkeur gekregen, bijna hele interieur is er ondertussen uit.. :jerry

langzaam aan begin ik met de snufjes in te bouwen, en daarna weer de auto opbouwen. :thumb

nee hij reed wel opel hahahaha mja as t nie gaat gaat t niet he ;)

dus nu me geluk an t beproeven in regio arnhem .. huisje werk enzo zoeken

Gewoon nergens meer aan beginnen kwa relatie, je hebt alleen maar gezeik en als single kun je mooi een Calibra Turbo restaureren omdat alles voor jou is :jerry Volgende stap: Dodge Viper king:

hahaha k ga helemaal geen calibra restaureren hahahahaha ma blijf wel lekker single idd!

enne usbstick jij heb vas goeie redenen dr voor ma k zou nie weten wak moet zoeken in zuid holland

Ik kom er zelf ook niet vandaan oorspronkelijk.. maar moet zeggen,ik zit hier echt goed, zit overal tussenin,hoef zelde heel ver te rijden..en werk is er ook meer dan genoeg..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

@biancaatje wrote:hahaha k ga helemaal geen calibra restaureren hahahahaha ma blijf wel lekker single idd!

enne usbstick jij heb vas goeie redenen dr voor ma k zou nie weten wak moet zoeken in zuid holland

Ff snappen dat het maar een voorbeeld was Bianc ;)

@usbstick wrote:Gaat toch gewoon in zuid holland wonen joh!

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

FOUT !! :jerry

Ga in Friesland wonen, veel beter, rustiger en je hebt de ruimte.

Rik :D

tis dak vergadering heb anders wask ook ff gekomen na hoogeveen.......

k ga gewoon lekker in gelderland wonen lekker tussen friesland en zuid holland :jerry

@biancaatje wrote:tis dak vergadering heb anders wask ook ff gekomen na hoogeveen.......

k ga gewoon lekker in gelderland wonen lekker tussen friesland en zuid holland :jerry

das hier dan weer redelijk in de buurt.... dan is de rust dus weg. :jerry

denk niet dat ik naar Hoogeveen kom. hangt af of ik er op tijd uit ben om aan de astra bezig te gaan...

alhoewel ik volgende week 4 dagen kan klussen... :hmmz :angel

@biancaatje wrote:hhaha sorry! mja heb nog steeds geen auto of rijbewijs dus van mij zal je nie veel las hebben :jerry

en ik denk ook niet veel last.... :jerry

of goa ie al een bettie ploat proaten, met oe las in ploatse van last? :hmmz :jerry

en morgen toch even naar Hoogeveen, denk ik.

Astra kan later ook wel wat TLC krijgen, heb weer iets voor de Corsa gekocht. :P

Terug
Naar boven