• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

ohh das lekker!

k ben aan t kijken voor regio arnhem nijmegen doetinchem meeting te gaan organiseren .. dagtreffen ergens begin mei ofzo... moet nog ff op zoek na geschikte locatie

https://www.facebook.com/opelmeeting.hoogeveen.3?fref=tl_fr_box" onclick="window.open(this.href);return false;

hier staan al enkele fotos tussen, ben zelf niet echt aan fotos maken toe gekomen.

kadastra zet als het goed is straks nog een aantal fotos hier op het forum neer.

wel leuk om zelf een meeting te organisren, ik heb veel geluk gehad met de locatie, leuk grasveld wat ook mooi vlak ligt, plus restaurant er bij, en als je een een beetje zat van de opels bent kun je nog vliegtuigen gaan kijken.

als of dat niet genoeg is kun je eventueel ook nog een rondvlucht boven hoogeveen doen of parachute springen haha

hahaha god geregeld dus

ik heb een aantal jaar in kerkrade opelpowerdag georganiseerd liep lekker veel belgen en duitsers .. mja das van hier uit nie handig.. ideale locatie bij een burger king veel parkeergelegenheid .. lekker makelijk ook eten drinken en toiletten waren dr natuurlijk ....... mja heir nog nie zo beknd dus ma ff rondneuzen

kreeg al de tip om eens te kijken in veenendaal bij de mac ofzoiets

zei ze wel he? volgens mij hebben we de 100 verschillende autos wel ff aangetikt, alleen hebben ze er niet alle 100 tegelijk gestaan ;)

biena tijd voor kinrooi meet!!! morgen tas inpakken .. en donderdag richting limburg en dan vrijdag vandaar na kinrooi :thumb lekker weekendje partyyyyy

goh, veel plezier.

ik ga 3 weken bijkomen van mijn hobby, en ga aan het werk. :jerry

hobby genoeg door het jaar, dus de "verplichte" vakantie van de baas benut ik wel, door de Astra goed af te maken.

Sevenum is jammer genoeg WEER in groep 2 van de vakantiegangers, dus ik heb lekker de maandag wel vrij. :thumb :jerry

@biancaatje wrote:hahaha god geregeld dus

ik heb een aantal jaar in kerkrade opelpowerdag georganiseerd liep lekker veel belgen en duitsers .. mja das van hier uit nie handig.. ideale locatie bij een burger king veel parkeergelegenheid .. lekker makelijk ook eten drinken en toiletten waren dr natuurlijk ....... mja heir nog nie zo beknd dus ma ff rondneuzen

kreeg al de tip om eens te kijken in veenendaal bij de mac ofzoiets

Ac /burger King in zevenaar.

Worden vaker meetings gehouden. Ligt pal naast de A12

Als je iets zoekt in de regio Arnhem/Doetinchem.

Weet iemand nog welk lettertype de astra brigade stikkers waren? Ik wil ze zelf weer nieuw bestellen omdat die van mij er al een tijdje niet meer op zit. Liefst een maatje kleiner dan voorheen dan past die ook op mn zijraam.

Terug
Naar boven