• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Geslaagd voor mn rijbewijs BE (E achter B)

Rik :D

en mij niet even een berichtje doen???

gefeliciteerd kerel!!

als ik nu een sloper op moet halen weet ik wie ik kan bellen :jerry :jerry :jerry :jerry

Ik heb je gemaild !!!!!!

meen je dat?

dan is hij verdwaald in het viturele wegennet denk ik, heb namelijk echt niks ontvangen van je :wtf

heb net nog ff gekeken, niks te zien

hoorde idd dat het makkelijk is, want mijn collega heeft ook zijn E achter B rijbewijs gehaald.

binnenkort maar eens aanmelden, als het niet al te duur is. :P

@FnF_racer wrote:hoorde idd dat het makkelijk is, want mijn collega heeft ook zijn E achter B rijbewijs gehaald.

binnenkort maar eens aanmelden, als het niet al te duur is. :P

Hier kost het 545 Euro inclusief examen.

In mijn geval heeft mn werkgever het betaald, die verplichtte mij immers tot het halen van BE :wors

ja dan mag ie t betalen ook idd hahahaha

gister onwijs gezellig dagje gehad bij tattooeerder weer wat verder gekomen met locatie voor mijn doetinchem meet en een ongeveer afspraak voor mijn volgende tattoo!!!! ken nie wachten is t al januari hahaah

Vanmorgen een aanrijding gehad..........................................met een kutvogel.

dat ding dat meende laag over de weg te moeten vliegen toen ik aan kwam rijden.

Was best wel een klap moet ik zeggen terwijl ik toch wel vaker "wild" heb aangereden.

Gevolg is nu wel dat mn grille kapot is, alleen het Opellogo :wors is nog heel.

Maar Rik heeft genoeg in de voorraad alleen is deze rood :jerry

Effe naar de spuiter dus met dat ding haha.

Rik :(

En de vogel? Heeft die het overleefd?

Ben trouwens nog ff bezig voor een meeting nog dit jaar. Kun je je malle petje ook terug krijgen jahaha

En de demper natuurlijk

Nee die vogel is exit.

Maare, dit was wel de grille die ik van jou had gekregen. Die heb ik dus niet lang gehad (paar weken maar ?)

Ik had al gelezen dat je een meeting nog wilde organiseren.

ja ben al aan het mailen geweest, heb van de gemeente al toestemming, fijn dat ze zo snel zijn, volgende dag smorgens al antwoord haha.

maar nu nog ff bevestiging van het vliegveld zelf afwachten, als die het ook goedkeuren maak ik ff een topic aan ;)

grill had je denk ik al wat langer dan een paar weken hoor haha.

kwam van een gt af als het goed is.

ach, je heb er nog een paar op voorraad haha, anders druk je mijn oude f2 grill er maar in met mijn oude koplampen.. goh je heb nog wel wat van mij zeg hahaha :P

zelf moet ik zaterdag nog wat astra spulletjes halen, zitten ook koplamp spoilertjes bij, helaas wel de kortere versie, maar ja is niet anders.

hahaha dit is onvoorstelbaar, 10 min geleden had ik nog geen mail, na het type van bovenstaande bericht kijk ik in me mil, wat denk je? bericht van het vliegveld.. meeting kan door gaan!!!

viewtopic.php?f=26&t=187697

hahahaha gedraag je foei :jerry

:swear :swear sorry moes ff schelden hahahahahahah hoezo roepen jullie dat vrouwen ingewikkeld zijn en niet te begrijpen ? doe ik dan iets fout want serieus ik snap jullie mannen niet hoor hahahaha

Bianca, sta je niet alleen, ik snap mijzelf ook niet altijd... :jerry

trouwens, zal proberen dat het ratje ook die kant op komt. :P

das jammer Rik, die vogel moet maar naar mij toe komen, kan die vliegles krijgen. :jerry

laats ook, vliegt er bij mij ook 1 voor de auto langs.

verdween even voor de auto, en schoot toen over de auto heen. in rechte lijn.

later niet weer gezien.

heeft dus vliegles gehad. :P

en die BE, das aardig duur, en moet ik zelf denk ik betalen.

maarja, anders moet ik op sevenum maar met 1 auto komen, als beide auto's klaar zijn.... :P

Terug
Naar boven