• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

1019775933_5__ong.jpeg

origineel gepost door 1985Opelgirl

origineel gepost door ICE-iceberg

ff serieus... waarom zou je niet geloven dat Opelgirl echt is?

Zijn jullie dan echt zo hopeloos en wereldvreemd dat jullie alleen geloven dat minder knappe meiden in opels rijden?

In dat geval zou funkycorsa ook nep moeten zijn, veel te mooie kop;).

heb nog ff in de spiegel gekeken maar ik lijk echt op de gene op mijn foto hoor :jerry ok miss nu een iets dikkere kop :P maar ben ookal 2 jaar ouder als op de foto :jerry:jerry

origineel gepost door funkycorsa

Zijn jullie dan echt zo hopeloos en wereldvreemd dat jullie alleen geloven dat minder knappe meiden in opels rijden?

heb nog ff in de spiegel gekeken maar ik lijk echt op de gene op mijn foto hoor :jerry ok miss nu een iets dikkere kop :P maar ben ookal 2 jaar ouder als op de foto :jerry:jerry

Date nummer 1.

hahahahaha is toch wel erg hier he... in het datintopic gaat t over sevenum en vakanties en hier in het foto topic over daten:P

origineel gepost door champo

Date nummer 1.

Als hij 10 jaar ouder was geweest;)

ZO!! Jij bent oud:jerry:jerry:jerry

ja 3 jaar jonger is niks he hihihi rond de 30 zijn de mannen meestal wel t leukst hihiih al mogen ze er van mij wel iets boven zitten hoorr hihihi

Ik?? Ik heb mannen nou eenmaal het liefst zo rond de 30 :P.

Ben 31:vertag:vertag

origineel gepost door biancaatje

ja 3 jaar jonger is niks he hihihi rond de 30 zijn de mannen meestal wel t leukst hihiih al mogen ze er van mij wel iets boven zitten hoorr hihihi

1985 is niet mijn geboortejaar, dat was pas in '88. ;) In beide seizoenen werd Marco van Basten topscoorder (zowel 84-85 als 85-86) tjaaa en da's mijn grote ideel he?:) :angel vandaar de 1985, je moet wat verzinnen:P.

:wtf

Sorry Glenn, vrouwen logica;-)

Nja was meer om het feit dat je weet dat van Basten topscoorder was in dat jaar oid :') Ik wist tot vandaag van van basten alleen dat ie bondscoach is geweest en dat ie zelf vroeger ook heeft gevoetbald :')

ja glenn er zijn vrouwen die dat weten hihih (ik ook niet hoor hihihi)

vind mwel goed bedacht in ieder geval opelgirl hihi ik heet gewoon bianca haha

origineel gepost door GlennGSI

Nja was meer om het feit dat je weet dat van Basten topscoorder was in dat jaar oid :') Ik wist tot vandaag van van basten alleen dat ie bondscoach is geweest en dat ie zelf vroeger ook heeft gevoetbald :')

whaha :P maar ik ben idd pas 22 jaar jong :wtf

origineel gepost door biancaatje

1985 is niet mijn geboortejaar, dat was pas in '88. ;) In beide seizoenen werd Marco van Basten topscoorder (zowel 84-85 als 85-86) tjaaa en da's mijn grote ideel he?:) :angel vandaar de 1985, je moet wat verzinnen:P.

Dus jij wilt een voetbal vouw worden? Nou, dan zoek ik maar even verder.:P

origineel gepost door GlennGSI

whaha :P maar ik ben idd pas 22 jaar jong :wtf

BROEKKIE!!:P

Wie ik? Nee hoor. Maar een voetbal vrouw wil niet alleen de man omdat hij fit en bekend is, maar ook omdat hij geld heeft.

Of denk ik nu een beetje kort door de bocht?

Terug
Naar boven