• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

* Le me

Untitled01.png
poseren bij een vriend zijn kunstjes zie paal! naast me bedoel ik!

Untitled.png

Vreselijk als er net een ader springt :D

oeps had ff verwijderd

@InjectTheVenom wrote:Ja leuk nou kan ik naar de dokter omdat mijn nek helemaal scheef zit van het ondersteboven naar de weerspiegeling van je gezicht kijken :jerry

Als je dan gelijk hier langskomt, weet je ook meteen hoe ik eruit zie.... :lol:

Je hebt Sandra, Bianca, Tosca (allemaal met een A, zoals bij de Opels!) en dan heb je nog OpelRoos en Henni29 (uit het begin van dit topic) en nog een dame waar ik ff niet op de naam kom. En dan heb je nog de vrouw van Senatorman: Monzavrouw. En je hebt ene Semmy, daar heb ik laatst voor op de sloop gekeken.

Dan tel ik er toch al 8 en ik weet dat er nog wel meer zijn. Ik schat 15 ofzo...

@Eamane wrote:@InjectTheVenom wrote:Ja leuk nou kan ik naar de dokter omdat mijn nek helemaal scheef zit van het ondersteboven naar de weerspiegeling van je gezicht kijken :jerry

Als je dan gelijk hier langskomt, weet je ook meteen hoe ik eruit zie.... :lol:

Da's goed wanneer schikt het :D ?

@RISL wrote:Je hebt Sandra, Bianca, Tosca (allemaal met een A, zoals bij de Opels!) en dan heb je nog OpelRoos en Henni29 (uit het begin van dit topic) en nog een dame waar ik ff niet op de naam kom. En dan heb je nog de vrouw van Senatorman: Monzavrouw. En je hebt ene Semmy, daar heb ik laatst voor op de sloop gekeken.

Dan tel ik er toch al 8 en ik weet dat er nog wel meer zijn. Ik schat 15 ofzo...

Jij hebt alle 47 pagina's afgestruind ??

Knap van je :jerry

Rik :D :D

hahahahaha tja ik gok he da mijn pa en ma dr nie echt rekening mee gehouden hebben dat mijn naam net als opel eindigd op een A hahahhaah

zou t dan toch geen toeval zijn dat mijn jongste zoontje zijn 2e naam stiekem een verdekte opel is (fluit) :D

@RISL wrote:Je hebt Sandra, Bianca, Tosca (allemaal met een A, zoals bij de Opels!) en dan heb je nog OpelRoos en Henni29 (uit het begin van dit topic) en nog een dame waar ik ff niet op de naam kom. En dan heb je nog de vrouw van Senatorman: Monzavrouw. En je hebt ene Semmy, daar heb ik laatst voor op de sloop gekeken.

FCT_blondi niet te vergete risl :) :)

zitten er hier toch wel een paar vrouwen hoor :)

Terug
Naar boven