• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

HET IS MIJ!!!

609844535_5_1xA9_1.jpeg

595393809_5_viEj.jpeg

Met de hond

577575275_5_aqj6.jpeg

Vooruit dan maar...

ikke rechts met m'n zoontje op de nek bij de Trekkerslep dit jaar in Schoonebeek...

Sjakie links is m'n zwager Thomas, net als ik RC-fanaat en Corrado-liefhebber...

dscf1777oi.jpg

Die van m'n zwager staat in de garage bij z'n pa, een G60, wachten tot die met pensioen is, kan de auto weer helemaal gerestaureerd worden, is nu echt een hok van een auto...

origineel gepost door Silver

origineel gepost door gts power

waar heeft die kerel naast je last van dan???:o

stropdas zit een beetje strak.

het was een hele zware week, amper slaap, bijna alle bedrijfs bezoeken werden afgezecht omdat er g20 was (en dus rellen tegen de bankiers), loop je daar als toekomstig bankier in pak doorheen :jerry

en omdat bijna alle bedrijfs bezoeken af waren gerecht zaten we veel aan de Pints bier en amper slaap.

sterker nog omdat ik zo nodig op die zondag moest sprinten had ik die dag geen tijd om me spullen in te pakken dat deed ik avonds toen kwam ik tot de conclusie dat ik vrijwel alles nog moest wassen/ strijken/ drogen. dus jah toen al geen nachtrusti gehad, en begon dus lekker :jerry

origineel gepost door Ericjuh

Londonstudiereis.jpg

was afgelopen april direct na duitse auto dag, studiereisje in London.:angel

ahhh ik weet het alweer...

Hier ben je de sleutels van je Kadett vergeten :P:P

Groeten Eric [/quote]

ja klopt :fy1 :argue dan maar stuurslot dr af gehaald...

maar starten met een schroeven draaier was apk afkeur dus zit nu weer eentje op :P

(ik weet het wie neemt er ook zijna auto sleutels mee als je je auto niet mee neemt. :S)

en dat niet alleen ben ook me goede winterjas kwijt, dus nu verplicht in me Opel freaks grunnen jas te lopen :jerry

wat mijn docenten ervaren als niveau verlagend :o

Terug
Naar boven