• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

als we kids gaan laten zien hihi hier zijn de mijne...

dit is Caelan mijn jongste zoon ruim 2 jaar

100_0530.jpg

dit is Aidan bijna 4 jaar

100_0533.jpg

en dit is mijn oudste zoon Damian van 8 jaar

100_0902.jpg

Leuke kids allemaal zeg! Vind de namen ook erg leuk!! Niet zo standaard!

En BaasJ kappen met die onzin!! Wij nemen geen adoptiekindje maar maken er zelf wel :angel

En die wordt natuurlijk HEUL mooi, maar dat is niet nodig om te zeggen denk ik.. ;) :P

:jerry

origineel gepost door OpelRoos

Leuke kids allemaal zeg! Vind de namen ook erg leuk!! Niet zo standaard!

En BaasJ kappen met die onzin!! Wij nemen geen adoptiekindje maar maken er zelf wel :angel

:jerry

Nemen? Maken? Weten jullie dan niet dat een kindje een geschenk Gods is? :hmmz

:jerry:jerry:jerry

Uhm, Ermelo he...Als je daar op zondag je doppenset aanraakt krijg je diezelfde doppenset op je dopogen:jerry

Haha kon het even niet laten:jerry

origineel gepost door Pastra

Uhm, Ermelo he...Als je daar op zondag je doppenset aanraakt krijg je diezelfde doppenset op je dopogen:jerry

Maar niet van mij :P Ben niet zo van het Gristelijke geloof :P

Enne, volgens mij verwar je Ermelo een beetje met Elspeet :P Zo erg is ermelo nou ook weer niet, Putten daarentegen is weer een stuk erger, en Zeewolde is zo ongeveer bekeerd tot de islam :jerry

Haha, woon zelf in Zeewolde....die lui zijn ook hier aan een opmars bezig.

Putten is echt drama...Wilde in de kerkstraat weleens op zondag vast gaan laden zodat ik maandag gelijk kon beginnen...word je niet in :wors afgenomen haha.

Haha, woon zelf in Zeewolde....die lui zijn ook hier aan een opmars bezig.

Putten is echt drama...Wilde in de kerkstraat weleens op zondag vast gaan laden zodat ik maandag gelijk kon beginnen...word je niet in :wors afgenomen haha.

Zeker niet, da's best humor altijd eigenlijk :P Maarre, post hier dan maar een foto van jezelf, ik zag er in het Manta deel al wat voorbij komen :P Om maar weer ontopic te komen..

krijg geen van nij geplaats maar dat is dan weer gelukkig voor jullie kan het jullie niet aan doen dat jullie dan s nachts stecht zouden slapen:angel

origineel gepost door OpelRoos

origineel gepost door paganiproductions

origineel gepost door paganiproductions

Een paar oudere foto's van mij zie er nu wat anders eruit zit ook op fitness dus mijn lichaam gaat weer veranderen.

Ben ook nog single lol

12656629066429511.jpg

12656629346429514.jpg

Wat vinden de dames hier van mij?

I

Is dit een contactadvertentie ofzo? ;) (Aan de url van je piccies te zien wel dus...):angel

Ik wacht nog op de nieuwe 'fitness'pics!! ;)

Ik heb geen foto camera meer maar wel flims

lol

Check ff dit topic dan krijg je een idee

zegguh mr pastra zo erg is t in ermelo niet hoor.. putten is veel malen erger en zeewolde tsja aparte mensen wonen daar :P

Terug
Naar boven