• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

boh ja curacao... lijk me geweldig daar.. zoiezo die eilanden daar wel.. maja geen geld en is me te ver weg met mijn kids en anders te ver bij me kids vandaan hihihi

Sint maarten is denk ik minder toeristisch en ook typisch 'bounty island' idee haha!

Bonaire is voor het duiken volgens mij populairder ja.. Helaas heb ik ook niet kunnen duiken toen ik op Curacao was had enorme keelpijn en heb de halve tijd dat ik daar was bijna niet kunnen praten dus mocht ook niet duiken... Laatste dag had het misschien wel gekund maarja dan moest ik weer vliegen en ging het daardoor weer niet! :( Wel lekker gesnorkelt en erg mooie visjes daar :wub

origineel gepost door Ghanz

tijd voor nieuwe foto`s dames :D

Daar ben ik het helemaal mee eens :thumbup

Maar dan wel een beetje in de zomerse stylen he :cool:

Ben niet thuis dus kan jullie niet voorzien van Zomerse Curacao vakantiekiekjes.. Helaas, helaas!! Was toen trouwens ook nog blond haha!

Wie weet vanmiddag op het strand wat foto'tjes maken, maar of ik die hier dan laat zien?? :hmmz

origineel gepost door OpelRoos

Wie weet vanmiddag op het strand wat foto'tjes maken, maar of ik die hier dan laat zien?? :hmmz

als je op het strand foto's maakt zien we hier net zoveel van je als de mensen op het strand, dus ik zie niet in waarom je die foto's niet hier kan plaatsen :P:jerry

aangezien ze het over bianca haar opmerking heefd, had ze op het strand denk ik niets te verbergen :P

als dat zo is was ze denk ik wel een van de weinige jongeren, op die blotebillencamping waar ik voor het werk nog wel eens heen moet is de gemiddelde leeftijd 60+ :puke

Terug
Naar boven