• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

Zeg rustig aan ik moet zo nog een gehoorapparaat aanschaffen :jerry Jullie snappen gewoon niets van het spelletje, jammer hoor :( :jerry Maar goed omdat ik zo'n gulle vent ben hier:

2 jaar geleden op 3/4 van een cross-USA trip van ruim 3200 kilometer (oost kust - west kust én weer terug) per pickup truck met trailer waar een auto op stond, niet bepaald wimpy wilde ik zeggen want het was alleen stoppen voor benzine en 2 overnachtingen :vertag

dsc0311qx.jpg

Trouwens volgens mij had ik allang een foto van mezelf gepost tig pagina's terug, kan ik het helpen dat jullie of slecht van geheugen zijn of te nieuw om het te kunnen weten :-P

Ehm, ja :hmmz vind mezelf ineens een stuk knapper king:

Ik heb op papier staan dat ik geen wimpy ben, kom hierdoor america niet eens in geloof ik :jerry

En wat die trip betreft, leuk :D

Maar er zijn mansen die dit voor hun beroep doen, vrachtwagenchauffeurs genoemd

:jerry

@InjectTheVenom wrote:Trouwens volgens mij had ik allang een foto van mezelf gepost tig pagina's terug, kan ik het helpen dat jullie of slecht van geheugen zijn of te nieuw om het te kunnen weten :-P

ik heb onderzoek gedaan in de door jouw geplaatste posts en niets kunnen vinden....

Dan in een ander soortgelijk topic, weet toch absoluut zeker dat ik een tijd geleden nog 2 foto's van die trip ergens in Slap Geouwehoer gepost heb :)

Owkay, heb niet verder gezocht dan dit topic

zo leuk vind ik je nu ook weer niet :D

Maar je bent een leuk knulletje :wub :jerry

@InjectTheVenom wrote:Dan in een ander soortgelijk topic, weet toch absoluut zeker dat ik een tijd geleden nog 2 foto's van die trip ergens in Slap Geouwehoer gepost heb :)

Ok, toegegeven, daar weet ik van, maar toch is 't altijd mooi om de boel op te stoken toch :jerry

@InjectTheVenom wrote:Ik ook maar weer eens, in een Dodge Viper SRT-10 cabrio met Aero pakket vlak voordat ik een soort van handling course over ging met een moordgang :angel Kleur is Snakeskin Green.

dsc0025n.jpg

dsc0024sm.jpg

26,22 seconden later stond ik hier mijn tijd op te vragen.

viperacrconvertable.jpg

En nog een keer bij de EXACTE Viper ACR die het 7:22:1 record op de Ring gevestigd heeft, Racetech stoeltje zat er nog steeds in, handtekeningen op de vleugel en aan de binnenkant van de achterklep stonden er nog steeds, iemand wist zeker dat dezelfde banden als van 2 jaar geleden er nog op zaten... oja de instructeur zei vrolijk dat ik achter het stuur in mocht stappen om een paar laps over Miller Motorsports park (nabij Salt Lake City) te rijden :o

dsc0019rb.jpg

was toch hier... zal ook eens een foto zoeken van mij :)

Oooow , zoveel reacties ség !

Hallo iedereen :thumb

en larsgtc , ik zit al een tijdje op dit forum hoor , ben er daarna pas achter gekomen dat er ook een belgisch was haha :jerry

RISL, ik denk dat ik als vrouw wel mijn mannetje kan staan hé :lol:

Terug
Naar boven