• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

BTWm ik moet wel bekennen dat een beetje sporten voor mij niet verkeerd zou zijn

Toen ik nog glazenwasser was en hele dagen op de ladder stond max 12meter

Was mn conditie stukken beter als nu, ook was ik niet te stoppen :D

Stond gewoon in de volle zon de 4e en 3e verdieping van flats te wassen en mn collega de onderste 2

10 jaar geleden mog dat gewoon nog met de ladder, veel beter

nu na een jaar of 4 operator zijn denk ik dat ik die zelfde ladder niet meer omhoog krijg :jerry

Als je met mij mee zou trainen, zou je dat wel worden. Zonder arrogantie, heb meer kennis dan 9 van de 10 instructeurs. Zowel in training als voeding.

@Mr.F wrote:Heb echt respect voor je werk! :thumb

Dank je.

Ik krijg wel vaker het verzoek om eens een paar foto's van mn werk hier te planten .

maar dan krijg je toch het gevoel van: hoort het hier thuis op het forum ?

Maar goed, ik doe dit werk nu een maal en met heel veel respect, dankbaarheid en mn maatschappelijke funcie.

Rik :)

ieder ze werk.. en zowieso tegenwoordig mag je blij zijn met een vaste baan

gezeik is er overal wel. ook waar ik werk. maarja salaris en goed en de vrijheid die ik heb mag ik zeker niet klagen !!

go wat doe je dan voor werk hoor ik al !!

[youtube:9r1b2n3i]

@BlueAstraG wrote:Als je met mij mee zou trainen, zou je dat wel worden. Zonder arrogantie, heb meer kennis dan 9 van de 10 instructeurs. Zowel in training als voeding.

dude ik hoef geen beer ofzo te worden . je weet hoe ik ben. maar iets meer muscle.. nee niet die schoonmaak troep

dan vind ik t al best !!

maare als jij zoveel kennis heb.. waarom geef je dan geen les ofzo. en nee ik bedoel dit niet lullig !

Bijna geen vaste job in te vinden Dik, of je moet van alles wat doen zeg maar. Dan heb je een kansje dat je nog wat uurtjes maakt.

Maar ik ga geen Zumba, Tae Bo, spinnen en weet ik veel doen jonguh!

Daarbij komt kijken, het is geen goed betaalde baan in de meeste gevallen.

Sja, naast mijn werk bij de fysio verdien ik bij de sportschool best goed;-). Maarja, als ik straks mijn diploma heb kan ik écht aant werk, en kom ik daar mijn bed niet meer voor uit denk ;-).

@dion87 wrote:@Fct_blondi wrote:hahaha no thanks king: je klonk zo onzeker hahahaha :jerry :ass grapje.. gaat dat nog over dan die blessure?

ik hoop het wel, ik ga kijken of ik binnen een maandje of 2 weer kan beginnen.

dacht er eerst van af te zijn, maar laatst in niet nuchtere toestand van meerdere trappen afgedonderd en nu heb ik er weer extra last van.. handiggg :jerry

hahaha, niet zo slim nee! :jerry

hopelijk kun je t snel weer n beetje trainen allemaal, zonder last :thumb

ideetje: Dion87's schouderblessure update topic? :jerry :jerry

@Fct_blondi wrote:@dion87 wrote:@Fct_blondi wrote:hahaha no thanks king: je klonk zo onzeker hahahaha :jerry :ass grapje.. gaat dat nog over dan die blessure?

ik hoop het wel, ik ga kijken of ik binnen een maandje of 2 weer kan beginnen.

dacht er eerst van af te zijn, maar laatst in niet nuchtere toestand van meerdere trappen afgedonderd en nu heb ik er weer extra last van.. handiggg :jerry

hahaha, niet zo slim nee! :jerry

hopelijk kun je t snel weer n beetje trainen allemaal, zonder last :thumb

ideetje: Dion87's schouderblessure update topic? :jerry :jerry

hahahaha, dat is misschien wel een goeie.. krijg ik misschien nog de medelijden die ik verdien :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven