• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

haha nee daar kom ik niet aan :P

maar zit er niet heel ver vanaf.

ben ook wel blij met mijn lengte, weeg inmiddels 100 kilo :hmmz

als ik dat tegen iemand zeg geloven ze het niet haha, dan is lengte wel een voordeel ;)

100kg heb ik ook ooit gewogen hihi maar ik ben net aan 1.75 :???: blij dat dat er nu ong 25 minder zijn ;)

zal maandag of dinsdag ook ff fotoke posten van me nieuwe look .. die moe nog gemaak worden namelijk haha

@soepkiepe wrote:haha nee daar kom ik niet aan :P

maar zit er niet heel ver vanaf.

ben ook wel blij met mijn lengte, weeg inmiddels 100 kilo :hmmz

als ik dat tegen iemand zeg geloven ze het niet haha, dan is lengte wel een voordeel ;)

100 Kilo :shock: ?

Vandaar dat mn stoel ineens doorgezakt is :jerry :jerry

Rik :D

ja had je nie gedacht he? hahaha.

dan klopt er trouwens iets niet aan je auto denk ik, de ex astra van mij zit nog steeds de zelfde stoel in, nooit door gezakt of zo, dus denk toch echt dat het aan jou stoel ligt:P

en ik maar denken da ik klein ben .. of zou da alleen komen omdat mijn vriend 1,95 lang is :hmmz hahahaha voel me soms net ieniemienie naast m

@biancaatje wrote:en ik maar denken da ik klein ben .. of zou da alleen komen omdat mijn vriend 1,95 lang is :hmmz hahahaha voel me soms net ieniemienie naast m

Ieniemienie daar maken mijn pa en ik mijn ma regelmatig voor uit omdat die kleiner is dan ons allebei :jerry Onderdeurtje wil ook nog wel eens voorbij komen :lol:

Terug
Naar boven