• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

@biancaatje wrote:joa he hahahaha meer tijd om handen nu ;) nja meer hahahahaha ben al weer druk bezig met papierwerk voor sevenum .. ondertussen met de kids bezig .. ander huis zoeken (weet er niemand leuk huis met 4 slaapkamers regio purmerend ofzo hhahahahahah) en aan t kijken om in noord holland een meeting te organiseren

In Friesland hebben we huizen genoeg leeg :(

in Noord-Friesland al helemaal dus je bent welkom :wub

Rik ;)

@biancaatje wrote:ik zeg niks meer durf niet meer whahahahahahaahah :jerry ben ik zo meteen weer een aandacht trekkertje :jerry

Niet gelijk de schulp in kruipen en de vermoorde onschuld spelen he nou ook doorzetten :jerry

@JJ- wrote:@InjectTheVenom wrote:Ooh zijn jullie dat niet dan? We kunnen slecht

s geven wat we van jullie krijgen ;)

Wij vrouwen zijn niet ingewikkeld ;)

Neuh jullie moeten en zullen alleen maar je zin hebben en als wij mannen onze plicht willen uitoefenen door jullie in toom te houden is het moord en brand ;)

ja en ik moe ook maandelijks naar goes en sittard.... das vanaf hier dichterbij dan vanaf frieslandhoor hahahahahahahhhhahahahahah

enne ik speel nie de vermoorde onschuld ik ben gewoon een lief klein onschuldig meisje whahahahha :jerry

tsjonge jonge wat een gebabbel hier weer!!

ik denk het regent hier foto's of zo, zit ik een beetje van die offtopic berichten te lezen... daar is een ander topic voor hoor

:jerry :jerry :jerry :jerry

*kijkt naar topic titel*... MOOI, we zijn nog steeds on-topic bezig want we zijn aan het discussiëren hoe dames er van binnen uit zien :vertag

@InjectTheVenom wrote:@JJ- wrote:@InjectTheVenom wrote:Ooh zijn jullie dat niet dan? We kunnen slecht

Neuh jullie moeten en zullen alleen maar je zin hebben en als wij mannen onze plicht willen uitoefenen door jullie in toom te houden is het moord en brand ;)

Onee hoor ;)

@JJ- wrote:@InjectTheVenom wrote:@JJ- wrote:@InjectTheVenom wrote:Ooh zijn jullie dat niet dan? We kunnen slecht

Onee hoor ;)

Onee wat dan?

JJ- in haar jongere jaren ;$

424525_483912265000528_1674624355_n.jpg

heb ie zo mooie auto gekocht...

had je niet ff wat blijer kunnen kijken dan?

je kijkt nu op zo manier van... tis dat het moet.

:jerry :jerry

Terug
Naar boven