• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het grote senator A topic

Hier is er weer eentje. Staat sinds gisteren op Marktplaats:

OpelSenatorA11979voor3250-teBeugen.jpg

Kenteken 25-PV-BB

Voertuigsoort personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming SENATOR 2.8H AUTOMATIC

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)

Vervaldatum APK 12-11-2009

Datum eerste toelating 19-04-1979

Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-10-2006

Datum eerste afgifte Nederland 02-12-2004

Gr Wesley :)

Hey wesley kijk eens hier:

Allemaal met foto mooi he...

Holden commodore lijkt er zuiver op van de zijkant ook maar ff een topic openen????

Zijn er nog duizende van originele Australische en ook import naar Nieuw Zeeland.

a1/a2 import of orgineel.. what ever,

zie eerste bericht dit topic..

t gaat al mooi de verkeerde kant op zo..

toch jammer, maar om nu enkel maar links te gaan plaatsen.???

:wtf

wordt toch wel heel gortig

Als ik een Senator wil zien toets ik dat gewoon bij google in,ik ken toch geen 1 van al die senators hier op het forum en ik denk niemand of weinig van hier wel,dus wat maakt mij dat kenteken uit...

Belachelijk iets om hier foto,s van andermans auto,s te plaatsen,lijkt wel op een obsessie.

Persoonlijke mening dan,en der zijn der steeds meer die het redelijk zinloos en chaotisch vinden.

Dat is het um nou juist,ik kan door de bomen het bos niet meer zien,omdat er iemand een tik/obsessie heeft om foto,s van andersmans auto,s te plaatsen.:jerry:jerry

Die ook op inet staan en als iemand die wil zien kan ie zo woorden als Rekord/Commodore/Senator intoesten,vaak krijg je nog een tekst bij ipv origineel kenteken of import :o

nee hoor zeker krijg je die dan niet te zien. Er zitten veel foto's bij die al jaren oud zijn en dus allang nergens meer op internet te vinden zijn.

Om je een tip te geven: Kijk niet bij de bovenstaande topics, maar kijk eronder. Pas wel op dat je dan geen muis-vinger krijgt van het eventuele extra klikje wat je naar beneden moet scrollen.

Succes ermee he!! :wors

origineel gepost door astrawez

DOE DAT DAN GODVERDOMME EN BLIJF WEG VAN DEZE TOPIC'S!!!! VERDOE JE TIJD NIET MET DIE ZINLOZE OPMERKINGEN VAN JOU!! :swear

je hoeft niet zo te schreewen ik ben niet blind

wie zegt er dan dat ik het tegen jou heb! Die zeikerd van een GSE die loopt overal over te zeiken! Volgens mij moet hij een vriendin gaan zoeken, en als ie die al heeft dan moet ie haar eens flink nemen, want hij lijkt iets te kort te komen.. :jerry

wie zegt er dan dat ik het tegen jou heb! Die zeikerd van een GSE die loopt overal over te zeiken! Volgens mij moet hij een vriendin gaan zoeken, en als ie die al heeft dan moet ie haar eens flink nemen, want hij lijkt iets te kort te komen.. :jerry

ik heb eerder het idee dat jij wat te kort komt

anders ga je wel wat anders nutigs doen

een forum is er om mesen op weg te helpen met problemen

en niet vol te stampen met die onzin

er kommen geen normale vragen meer

omdat er toch niemand antwoord op geeft die er een beetje verstand van heeft

omdat het forum verneukt word door zulke types als jou

die mensen die mekaar voort willen helpen die blijven hier wel weg

staat alleen maar onzin op

als het zo door gaat

komt er straks bijna niemand op dit forum

alleen mensen die een foto willen plaatsen

als je een tijd terug hier keek werd er elke dag wel een technise vraag gesteld en kreeg je antwoord

normaal antwoord

stel nu maar is een vraag de meesten krijgen geen normaal antwoord waar je wat mee kan

of van die mensen die ooit iets gehoord hebben

en het dan zeker weten maar nog nooit geprobeerd heben

er zijn er nog een paar op dit forum die mensen voort kunnen helpen

maar met al deze topics zal dat ook wel gauw

gebeurt zijn:(

ik zit hier op het forum om wat te leren

van anderen

en om anderen te helpen

en dat wou ik graag zo houden

een of 2 topics met fotos van de oude opel s is leuk maar geen forum vol

origineel gepost door obelix

ik heb eerder het idee dat jij wat te kort komt

anders ga je wel wat anders nutigs doen

een forum is er om mesen op weg te helpen met problemen

en niet vol te stampen met die onzin

er kommen geen normale vragen meer

omdat er toch niemand antwoord op geeft die er een beetje verstand van heeft

omdat het forum verneukt word door zulke types als jou

die mensen die mekaar voort willen helpen die blijven hier wel weg

staat alleen maar onzin op

als het zo door gaat

komt er straks bijna niemand op dit forum

alleen mensen die een foto willen plaatsen

als je een tijd terug hier keek werd er elke dag wel een technise vraag gesteld en kreeg je antwoord

normaal antwoord

stel nu maar is een vraag de meesten krijgen geen normaal antwoord waar je wat mee kan

of van die mensen die ooit iets gehoord hebben

en het dan zeker weten maar nog nooit geprobeerd heben

er zijn er nog een paar op dit forum die mensen voort kunnen helpen

maar met al deze topics zal dat ook wel gauw

gebeurt zijn:(

amen:wors

kijk, dit is echt niet leuk zo. zo komt er alleen maar ''haat en neit'' onder mekaar en word het forum dus minder leuk voor veel mensen.

dus als we nou van alles gewoon 1 topic maken met daarin subtopics, dan is iedereen weer blij.;)

origineel gepost door bettus accu

kijk, dit is echt niet leuk zo. zo komt er alleen maar ''haat en neit'' onder mekaar en word het forum dus minder leuk voor veel mensen.

dus als we nou van alles gewoon 1 topic maken met daarin subtopics, dan is iedereen weer blij.;)

ja precies

als er geen interesse is voor een topic houd dat toch vanzelf op :agent

dus weer ontopic en foto's plaatsen voor wie dat wil :thumbup

voor diegene die het niets vind ga je eigen topic maken.......of niet....gaaaaaaaap

ik zou niks zeggen... krijg je toch wel weer commentaar op... maar zo zie ik het ook!:thumbup alleen ja... sommige...:sleeping

slotje graag...of donder dit topic maar weg

man man man door een paar lui het hele topic naar de galemiessen...

das pas sneu !!!!!

:puke:puke:puke

Meer slotjes ja,op al die onzinnige topic :thumbup

Goed der nu meer mensen eindelijk ook eens hun mening over al die zinloze topics zeggen.

Of zoals al een keer of 10 gezegt is duw al die onzinnige topics in een doos en laat de mensen die denken dat het leuk foto,s van andermans auto,s te plaatsen ze daar maar plaatsen ipv hier maar das nog niet gebeurt,helaas.

Terug
Naar boven