• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote VOOR en NA topic

@KadAstra-EF wrote:De mijne mag niet ontbreken:

VOOR:

z7a84.jpg

ngyh05.jpg

En NA de 'verbouwing':

jud5ch.jpg

dpd27d.jpg

Prettige dag nog, Rik ;)

Haal die spatlappen voor eraf joh! En achter heb je er ook maar 1 :shock:

Vind ik dan zonde... Verder een net ding

De spatlappen gaan er NIET af !

Word je auto alleen maar smeriger van joh :jerry

Verder bedankt voor je compliment king: king:

Rik ;)

De spatlappen gaan er NIET af !

Word je auto alleen maar smeriger van joh :jerry

Verder bedankt voor je compliment king: king:

Rik ;)

@Mr.F wrote:Achjah.. op mn vorige Astra had ik ook spatlappen. Zonder is het mooier maar met is wel makkelijk :P

............en schoner.

Rik ;)

@Mr.F wrote:Achjah.. op mn vorige Astra had ik ook spatlappen. Zonder is het mooier maar met is wel makkelijk :P

............en schoner.

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@Mr.F wrote:Achjah.. op mn vorige Astra had ik ook spatlappen. Zonder is het mooier maar met is wel makkelijk :P

............en schoner.

Rik ;)

Zorg dan ook dat je 'm linksachter krijgt :p. Staat een beetje raar zo (daarom viel 't me ook op eigenlijk ;)).

Mening hoor :angel

@KadAstra-EF wrote:@Mr.F wrote:Achjah.. op mn vorige Astra had ik ook spatlappen. Zonder is het mooier maar met is wel makkelijk :P

............en schoner.

Rik ;)

Zorg dan ook dat je 'm linksachter krijgt :p. Staat een beetje raar zo (daarom viel 't me ook op eigenlijk ;)).

Mening hoor :angel

@Mr.F wrote:Hij heeft er gewon 2 achter hoor?!

De laatste foto van "voor" zit er linksachter geen (kan rechtsachter niet zien) en de laatste foto "na" zit er rechtsachter wel een (linksachter kan ik niet zien)

Misschien zaten ze er "voor" niet op en "na" wel, dat kan natuurlijk... :angel

@Mr.F wrote:Hij heeft er gewon 2 achter hoor?!

De laatste foto van "voor" zit er linksachter geen (kan rechtsachter niet zien) en de laatste foto "na" zit er rechtsachter wel een (linksachter kan ik niet zien)

Misschien zaten ze er "voor" niet op en "na" wel, dat kan natuurlijk... :angel

@Mr.F wrote:Haha, daar was hij nog helemaal origineel. Als je goed kijkt zie je dat de bumpers op de foto die je bedoeld nog niet onderaan in kleur zijn ;-)

Je hebt gelijk inderdaad... Was me niet opgevallen... Nu snap je vast de verwarring wel ;)

Dan is 'ie helemaal netjes nu hoor :wub

@Mr.F wrote:Haha, daar was hij nog helemaal origineel. Als je goed kijkt zie je dat de bumpers op de foto die je bedoeld nog niet onderaan in kleur zijn ;-)

Je hebt gelijk inderdaad... Was me niet opgevallen... Nu snap je vast de verwarring wel ;)

Dan is 'ie helemaal netjes nu hoor :wub

Zo, jij let wel heel goed op de details.............

Allemachtig :jerry :jerry

Inderdaad zijn de achterste spatlappen erop gekomen NA het spuiten van de bumpers.

:D :D

Rik ;)

Terug
Naar boven