• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het is dan eindelijk gebeurd

Eric BB

Post weinig
De meeste kennen mij als het broertje van Mantamafkees. Ik heb jarenlang Corrado gereden maar toch altijd met een scheef oogje naar de manta gekeken en zit ook al een tijdje hier op het forum.

Vorige week zag ik een mooi Manta staan.. Ik ben er met Rob heen gegaan. De auto zag er netjes uit en reed ook goed. Hij is niet zo snel als de VW maar jah. Na wat onderhandelen heb ik mn Corrado geruild en wat bijbetalingen van de beste man en nu ben ik bezitter van een Manta!

Ik heb nog geen goede foto's maar die komen nog net als meer info. Heb alleen deze..

Groetjes Eric

Foto-ISF46CHD.jpg

so so.

weer een verstandig man erbij :D

Ziet er goed uit je manta zo op het eerste gezicht.

Netjes.

Ben benieuwd naar de foto's

En de moter? 2.0E??

:o eindelijk komt het verstand met dat ie 30 wordt!

Maar ik denk dat dit een 1 april grap is :(

:cry

Als je ook goed leest zie je ook een beetje sarcasme !

Geld toekrijgen bij inruil en hij is trager :P

Toppie Eric, je manta lijkt wel op de mijne. Ik heb ook een witte gte.

Natuurlijk ben je van harte uitgenodigd op de eerste Olde Opels meeting in Lent eind Mei.

[rquote=1905121&tid=145631&author=mantamafkees01]

Flyer[/rquote]

Nog een keertje -offtopic Klinkt interessant, denk dat ik zeker even kom kijken, is hier om de hoek. :thumbup

[rquote=1905150&tid=145631&author=Astraman][rquote=1905121&tid=145631&author=mantamafkees01]

Flyer[/rquote]

Nog een keertje -offtopic Klinkt interessant, denk dat ik zeker even kom kijken, is hier om de hoek. :thumbup[/rquote]

Ik zeg, DOEN. En nodig ook andere olde opels liefhebbers uit. :thumbup

www.oldeopels.nl

wekom bij de club jonge

ik ben benieuwd naar de :kewlpics van de manta

-offtopic ps een colega van mij heeft ook z`n corado G60 geval met 300 pk onder de kap da gaat helemaal nergens meer over

[rquote=1905239&tid=145631&author=alexmanta20E]wekom bij de club jonge

ik ben benieuwd naar de :kewlpics van de manta

-offtopic ps een colega van mij heeft ook z`n corado G60 geval met 300 pk onder de kap da gaat helemaal nergens meer over [/rquote]

en wie is je collega dan?

[rquote=1905412&tid=145631&author=Sheto]ik denk eerder dat hij een grap met zichzelf uithaalt als hij nog een corrado rijdt:hmmz[/rquote]

haha idd dan hou je jezelf mooi voor de gek:jerry

Terug
Naar boven