• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het is dan eindelijk gebeurd

haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje:D.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..

[rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje:D.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]

:hmmz daar kan een cc nog mee concureren.

[rquote=1905687&tid=145631&author=louwe 16 klepper][rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje:D.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]

beter kijken:P ik heb alleen nog maar manta,s gezien

die concuren kunnen met een corrado

volgende x beter je kenteken verstoppen

mischien trap ik der dan wel in:jerry:jerry[/rquote]

dyn010_original_370_292_pjpeg__13cc9ac11e77aeac0be784badfdbaf15.2.jpg

[rquote=1905992&tid=145631&author=MOOK]Nou of het echt verstandig is weet ik niet, maar wel gaaf dat je een Manta hebt!!!!:cool:[/rquote]

Wel goed lezen hé. :vertag

Dat jong rijdt nog steed in die plat gewalste Jetta rond. :thumbdown

haha jawel als ie in zen achteruit staat :)

vw's faalpoging van een model met een sportieve lijn :D

Is ze in al die jaren nog steeds niet gelukt :)

@louwe 16 klepper .. je was de enige die scherp was haha..:D

En jah.. de Corrado was idd een flop.. maar dit kwam puur door zn dure prijs. :agent

Als ik de Manta moet vergelijken met de Corrado.. ik heb elektrische ramen en de open dak.. elektrische vergrendeling en veel vermogen.. Het geluid van de auto is gewoon zeer mooi en apart.. Stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling.. Dit zijn allemaal dingen die ik dan zou moeten missen..

Dus aan jullie.. Waarom zou ik Manta gaan rijden boven de Corrado? :)

Al die opties kun je ook inbouwen in de Manta, maar als je nooit Manta hebt gereden ken je het gevoel ook niet.

Dus laat mij maar lekker in mn Manta rijden met 110 pk en handslingers en ARKO. :P

[rquote=1906398&tid=145631&author=mantamafkees01]Al die opties kun je ook inbouwen in de Manta, maar als je nooit Manta hebt gereden ken je het gevoel ook niet.

Dus laat mij maar lekker in mn Manta rijden met 110 pk en handslingers en ARKO. :P[/rquote]

jij hebt 300 manta's gehad en heb er nog nooit in 1 mogen rijden dus ken het gevoel niet..:swear alleen een paar mogen slepen :D

[rquote=1906383&tid=145631&author=Eric BB]

Dus aan jullie.. Waarom zou ik Manta gaan rijden boven de Corrado? :)

[/rquote]

Mja als jeons die vraag moet stellen dan ben je er gewoon nog niet klaar voor denk ik :jerry Komt nog wel.

Ooit komt het goed denk ik :hmmz mijn broer(tje) reed ook corrado en heeft

nu nog voor zijn 40ste een ingeving gekregen om Manta te gaan rijden :D

[rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje:D.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]

Ieder ze smaak,

Maatje van me rijdt ook een heeeule mooie corrado 16v g60, met genoeg pk's..

Blijf het gave auto's vinden! :thumbup

[rquote=1907347&tid=145631&author=mantallica]Ooit komt het goed denk ik :hmmz mijn broer(tje) reed ook corrado en heeft

nu nog voor zijn 40ste een ingeving gekregen om Manta te gaan rijden :D[/rquote]

oooooooooohw... dan heb ik nog 10 jaar :)

Ga jij maar lekker geen Manta rijden.

Als je nu nog zo twijfelt en aan luxe genageld zit blijf je toch gewoon in zon geplette Jetta rondtuffen?

BB :jerry

Terug
Naar boven