• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het is WAS weer zover.........O.S.C.N

origineel gepost door PORE

jammer dat het samen valt met vag-opelday :(

inderdaad erg jammer..

Veel succes met de meeting, maar als ik moet kiezen tussen deze twee hoef ik niet lang na te denken!

misschien toch een tip om eens met de organisatie van VW/Opel om de tafel gaan zitten om voor volgende edities dit anders te plannen...

gr jeroen

ik hoef ook niet lang na te denken welke ik kies

maar ik ga voor dit treffen

was vorig jaar ook gezellig

dus

ben zeker weer aanwezig dit jaar met enkele manta's

hoeveel juist weet ik nog niet

origineel gepost door noogy2000

inderdaad erg jammer..

Veel succes met de meeting, maar als ik moet kiezen tussen deze twee hoef ik niet lang na te denken!

misschien toch een tip om eens met de organisatie van VW/Opel om de tafel gaan zitten om voor volgende edities dit anders te plannen...

gr jeroen

De vag/opel meeting is pas sinds vorig jaar naar de 3e zondag in september gegaan voorgaande jaren hadden zij een andere datum. terwijl wij al meer dan 10 jaar dezelfde datum hebben.:vertag

wij zijn ook niet blij met deze situatie.

Maar hopelijk dat dit volgend jaar opgelost is en dat de vag/opel dag terug gaan naar hun oude datum.

Zo dat we niet meer in elkaars vaarwater zitten zou wel zo eerlijk zijn:angel

en dan zouden ook wij een kijkje kunnen nemen op hun meeting ;)

mvg Paul

origineel gepost door *Hakkie*

Vorig jaar heb ik t gemist. maar dit jaar probeer ik er ook weer heen te gaan... en als het meezit met de zwarte corsa en anders met de TR :D

kom maar met de zwarte... dan zie ik m'n oude liefde ook weer 'n keertje.. ;)

origineel gepost door steinmetzpaul

origineel gepost door noogy2000

inderdaad erg jammer..

gr jeroen

De vag/opel meeting is pas sinds vorig jaar naar de 3e zondag in september gegaan voorgaande jaren hadden zij een andere datum. terwijl wij al meer dan 10 jaar dezelfde datum hebben.:vertag

wij zijn ook niet blij met deze situatie.

Maar hopelijk dat dit volgend jaar opgelost is en dat de vag/opel dag terug gaan naar hun oude datum.

Zo dat we niet meer in elkaars vaarwater zitten zou wel zo eerlijk zijn:angel

en dan zouden ook wij een kijkje kunnen nemen op hun meeting ;)

mvg Paul

Tis idd spijtig dat het samenvalt, maar wij hebben nu reeds 4 jaar het 3de weekend van September en kunnen dit niet wijzigen wegens terrein, werk, andere meetings in België. Wij wensen jullie alvast veel succes met de meeting, mooi weer en een mooie opkomst.

VAG-OPEL Crew

origineel gepost door kadett-supreme

Vorig jaar heb ik t gemist. maar dit jaar probeer ik er ook weer heen te gaan... en als het meezit met de zwarte corsa en anders met de TR :D

Zonder motor kan ik niet rijden :P maar ik ga me best doen ;)

origineel gepost door kadett-supreme

Zonder motor kan ik niet rijden :P maar ik ga me best doen ;)

-offtopic alweer 'n andere motor?? je had er ook gewoon die 1.6 in moeten laten zitten joh.. die liep als 'n zonnetje... ;)

nog 8 dagen......... :D

ik ben er voor het eerst bij, dus ff zien hoe goed het gaat.

kzal strandstoelen en een Wieckse parasol meenemen..... ;)

Terug
Naar boven