• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het is WAS weer zover.........O.S.C.N

origineel gepost door gielio

Nog een paar daagjes :thumbup king:

En dan hoop je zo dat een paar "twee" is.:P

VTN is er ook weer bij, verwacht 10 tot 12 Vectra's.

Voor mij de derde keer en altijd mij goed geamuseerd!

ben ook al aan het aftellen.

en gaat me zaterdag nog ff de klere in poetsen, zodat ik ook mee kan doen aan de show en shine.

grtz bjorn

ik kom ook effe kieken en neem de rest vd daltons ook weer mee:Phahahahaah, we komen met wat leuke wagens en uiteraard een paar mooie kadett gsi's.

groeten en tot over een dag of 5

hooooooi:agent

origineel gepost door kadett-supreme

heb er ook zin in. van de week nog even de auto 'n goede poetsbeurt geven. hij geeft mooi weer aan hoorde ik net op de radio.

Dat poetsen moet ik van de week ook maar eens doen, mijn assie staat nu nog in de garage, voor de voorbumper. Maar ik ben er bij dit weekend! met nieuwe rieger voorbumper :P

Dan kom ik wel langs u staan Wilco! 2 mooie F-jes! king:

Gr. Willem

origineel gepost door misaborg

origineel gepost door kadett-supreme

heb er ook zin in. van de week nog even de auto 'n goede poetsbeurt geven. hij geeft mooi weer aan hoorde ik net op de radio.

Dat poetsen moet ik van de week ook maar eens doen, mijn assie staat nu nog in de garage, voor de voorbumper. Maar ik ben er bij dit weekend! met nieuwe rieger voorbumper :P

Dan kom ik wel langs u staan Wilco! 2 mooie F-jes! king:

Gr. Willem

haha doen we willem.. goed bezig trouwens zag ik!

ben je om half 10 ook bij de mc in heesch? of je komt 'n uur eerder nog even 'n bakkie doen. nog even snel de auto's detailen en dan om half 10 naar de mc de rest van het atc ophalen...

tothoelaat kun je inschrijven voor de show en shine en welke klasses heb je ?

zit te twijfelen welke opel ik mee moet nemen :D

rabbitopc even een andwoord op je vraag.

inschrijven show en shine is tot 12:00 12:30.

alle klasse is een beker voor.

en anders kom je toch met 2 of meer auto's:thumbup:thumbup

origineel gepost door de laat

rabbitopc even een andwoord op je vraag.

inschrijven show en shine is tot 12:00 12:30.

alle klasse is een beker voor.

en anders kom je toch met 2 of meer auto's:thumbup:thumbup

dat gaat moeilijk in mijn 1tje haha maar ik kom met mun manta denk ik die heb ik pas dus :thumbup

origineel gepost door Astralfred

Ben er helaas niet bij aangezien ik afgelopen week met griep thuis heb gezeten en het nog niet helemaal over is, maar ik wel maandag weer wil gaan werken. Allemaal veel plezier morgen.

o dat is weljammer alfred ik had je van de week nog gebeld maar je nam niet op iig beterschap volgend jaar maar weer dan

mvg paul

Terug
Naar boven