origineel gepost door GTS2.2DTI
Ik weet niet of je de buitenkant in 2K wilt spuiten, doe je dat zou ik oppassen met de sponningen en dergelijke. Syntetisch en daar 2K overheen gaat niet helemaal lekker. Voor je het weet brandt het op en dat zou zonde zijn.
Ik had de binnenkant zowieso met 2K gespoten, het is sterker en kan tegen de meeste oplosmiddelen, daar kan die Histor zooi niet echt goed tegen..
2k autolak haal ik altijd in daarle bij sluijer. ken je vast wel. hij heeft altijd DE BEER lak. erg goed spul alleen gigantisch duur. de lak voor de binnenkant zou me al gauw 250 euro kosten, en dat gaat me net wat te ver.
dan moet je keuzes maken. en daarom het ik het maar zo gedaan.
wat je zegt van die sponningen dat klopt inderdaad. heb er ervaring mee dat 2k lak niet op synthetische lak wil. ik schuur de sponningen weer helemaal kaal.
weet jij toevallig welke lak er origineel op zit? dus de bronskleurige lak? ik meende gehoord te hebben dat deze ook synthetisch is, kan dit wel met 2k eroverheen?
ik denk dat het zo wel goed gaat, het gedeelte achter de stoelen totaan de tank ziet er superstrak uit en daar kom ik toch nooit, en zal dus ook niet snel beschadigen.
het enige is de tunnel maar die wordt nog wel afgewerkt.
de vloer komt alu traanplaat overheen, de kofferbak bodem komt vol te staan, dashboard komt er nog in. je ziet er alles bij elkaar weinig van terug:jerry
je kunt helaas niet altijd de beste oplossingen gebruiken, had ik maar een geldboom