origineel gepost door senatorman
Wat een mooi en zeer gewaagd project. Ik kom hier al enige tijd op het forum maar had dit topic nog niet gezien. Ik ga hem zeker volgen.
Mannen wat gaan jullie hard, en dan ook nog klussen tussen door. Ik begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om te slapen, eten, vriendin aandacht geven, en de tijd om foto's te plaatsen op dit forum. Maar dit laatste, het topic bijhouden, zal zeker veel lezers veel plezier geven om te zien waar jullie je mee bezig houden.
Om een voorwielaangedreven auto om te bouwen naar een achterwielaandrijving zou niet eens in me op komen, laat staan de uitvoering. Deze gebeurt naar mijn idee op zeer vakkundige wijze.
Jongens veel plezier, en hou ons op de hoogte.
ik wil niet teveel klussen tussendoor hebben, ben sinds vorige week weer bezig. daarvoor weer 3-4 weken met een andere kadett aangeweest. ook wel leuk, maar ga toch liever met deze kadett aan.
momenteel doe ik het even alleen, aangezien mn kameraad de cross auto klaar moet maken en thuis moet klussen.
tja en tijd.. we wonen allebei nog bij de ouders thuis, dus eten op en direct de schuur in. na 3 uurtjes is het tijd voor de vriendin
gisteren de bovenste reactiestangen opgehaald, deze heb ik uit 22mm massief staal laten maken, 1 kant m14 draad in laten draaien, en de andere kant las ik vanavond een originele bus op. dan de gaten in de balken maken, en dan is dat ook weer klaar.
en gisteren 2 deukjes uit mn andere kadett laten halen, en bij eddie (eddepet) een panhardstang gehaald.
morgen trouwens een vrije dag i.v.m. de feestweek hier int dorp, dus er kan mooi wat gedaan worden dit weekend:wors
mn andere kadett staat zaterdag op de auto-motor-trekker show dus moet nog even gepoetst worden morgen