• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het kenteken + foto topic

Weet Heeft iemand nog foto,s van de 09-BU-12?

manta is ooit van me opa geweest maar staat momenteel niet meer bij de RDW geregistreert.

Niemand meer info over dit kenteken?

origineel gepost door Manta 24V

Daar heb ik met Fulco en Bettine ooit nog eens de 5-Landenrit uitgezet, toen waren we net de grens over bij Frankrijk en werden we staande gehouden omdat er 1 lag te pitten op de achterbank. Hebben ze de hele auto nog doorzocht op drugs :puke Niks gevonden natuurlijk en toen we een foto wilde maken van de ''gendarmerie'' bij de manta waren ze er alweer rap vandoor.

zal eens zoejen of er nog ergens foto's rondzwerven.

daar mochten wij wel een foto van maken alleen staan de manta's er niet bij op

origineel gepost door Manta 24V

origineel gepost door The_Undertaker

Iemand nog foto's van de XX-50-GF?

Die Manta B GT/E is sinds 2005 in mijn bezit, en ik gebruik hem dagelijks. Ik weet de geschiedenis al wel in grote lijnen, maar meer oude foto's is toch leuk :)

Daar heb ik met Fulco en Bettine ooit nog eens de 5-Landenrit uitgezet, toen waren we net de grens over bij Frankrijk en werden we staande gehouden omdat er 1 lag te pitten op de achterbank. Hebben ze de hele auto nog doorzocht op drugs :puke Niks gevonden natuurlijk en toen we een foto wilde maken van de ''gendarmerie'' bij de manta waren ze er alweer rap vandoor.

zal eens zoejen of er nog ergens foto's rondzwerven.

Haha, dat stukje van zijn geschiedenis wist ik ook al.

De Manta gaat wss eind 2009 (eindelijk) voorzien worden van een nieuw laklaagje king:

Heeft iemand nog meer foto's van mijn manta; 37-60-RZ ?

manta29 heeft er al een gevonden, zoals hij op internet te koop stond.

Dank alvast.

origineel gepost door opelmanta29

ik heb deze voor diegen gevonden en ben zelf dan weer opzoek naar, deze werden ook hier al gevraagt maar als iemand ze heeft dan kan hij het mailen of hier plaatsen.

LP-16-FR / KP-33-GV / NN-63-KX / 21-BM-55 / HJ-34-ZD /

NX-29-YX / PN-77-RF.

70-82-ts.jpg

34-15-tf.jpg

NL-32-VD.jpg

TN-73-XB.jpg

XD-95-ZR.jpg

De grijze gsi was toe nog in mijn bezit deze foto is gemaakt in sevenum, links van de grijze staat mijn andere manta die ik nog wel in bezit heb,em die nu geniet van een lange winterslaap.

Kenteken is 00-jg-02 van de blauwe

Heeft er toevallig iemand behalve foto's van de XX-50-GF (Witte B GT/E) ook nog foto's van de RV-RS-38? Dat was tot voor kort een donkerblauw/paarse B GSI, met een Mantzel Elegance uitbouw, ook laagste Manta bij het OMCN concours in ik meen 2004.

Misschien ook nog foto's van voordat hij de Elegance-kit erop kreeg.

Iemand foto's van de SH-RB-88?

IS een grijze CC!!!!!

In 97 ons landje binnen gebracht..

Komt uit het hoge noorden vandaan:P

wie weet waar de NJ-34-TV nu rijd en heeft hier foto's van

dit is de oude manta van mijn moeder een goud kleurige 18S

iemand toevallig in het verleden nog een rode B-manta gezien met kenteken gn-06-ph

volgens rdw bestaat het kenteken inmiddels niet meer.. maar zou wel willen weten wat er mee gebeurt is in het verleden..

mocht iemand zich iets bij staan van het kenteken; de auto had een zonneband over de ruit met de text: JETTEN CONVERSIONS.

m'n pa heeft een hele tijd lang met de auto gereden en vroeg zich af of dat iemand hier hem misschien kent/kende?

Manta A 40-45-TZ

is een keer verhuist geweest van 's Gravenmoer naar Dongen. Bestaat volgens RDW niet meer? iemand hier meer info over of een foto? Kan ik men oom heel blij mee maken:)

ik ben op zoek naar foto's van een b manta deze zijn van een kennis van mij geweest.

de RX-72-SJ was een auto in concours staat toen hij hem weg deed..iemand ???????????

en hij heeft de LX-23-VB gereden kleur grijs wie heeft er foto's van hoe de auto's zijn.

:kewlpics

:kewlpics:wors:wors

Wie weet wat het eerste kenteken is wat is uitgegeven voor een A manta in 1970. Degene die ik in het verleden heb gezien, was met ..-.. PG aan het eind.

Gr Eg.

Terug
Naar boven