• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het kenteken + foto topic

oeps !:( sorry , Pascal ,gaat mij wel meer mis de laatste tijd........

had hem al een poosje niet meer gespot nl. misschien staat hij ook nog wel in beemte broekland hoor,dat hij toendertijd niet verkocht is......

origineel gepost door eddepet007

ben toch wel benieuwd naar wat meer histotrie van mijn gele manta heb hem immidels alweer 2 jaar maar over vorige eigenaren weet ik niks

KENTEKEN IS DL-72-FG

MISCHIEN IDEE: iets van zoekmachiene s voor kentekens met foto weet niet of zo iets mogelijk is in een topic

Nu is het zo dat ik een gele bij de onderdelenbeurs zag en volgens mij stond deze even later bij je stand toen je weer aan het inladen was, het kenteken weet ik niet uit m'n hoofd, maar als het deze auto is, dan weet ik daar wel het 1 en ander over, ook wie hem zo gemaakt heeft.

hallo weet iemand ook nog wat gegevens over deze manta i200 (vorige eigenaars waar hij vandaan komt etc) kp-72-lb

met vr gr teddy

origineel gepost door manta19sr

in ieder geval bekend kenteken,krijg je genoeg response op denk ik.

blijkt van niet Mike..

origineel gepost door teddy

hallo weet iemand ook nog wat gegevens over deze manta i200 (vorige eigenaars waar hij vandaan komt etc) kp-72-lb

met vr gr teddy

ik ken wel de KP- 73 - LB , die heb ik hier in de garage staan

de 74 en de 75 heb ik foto,s van niet van de 72 helaas

hallo de kp-72-lb is in mijn bezit ik wild graag wat weten over zijn geschiedenis eventueel wie de vorige eigenaars zijn geweest wat ik er verder nog van weet is dat hij in werkendam een tijdje heeft rond gereden verder is al info welkom

groetjes teddy

De KP-75-LB heeft heel lang in Ede rond gereden. Helaas is deze auto geeindigd op de sloop in Apeldoorn.

Auto was overigens de laatste jaren geel ipv wit.

ja klopt was een gele met 18 inch borbet wielen

maar het kenteken is toch nog jaren bewaard gebleven

weet alleen niet of dit nog het geval is

Quote:
Origineel gepost door manta_dennis [/ i]

De KP-75-LB heeft heel lang in Ede rond gereden. Helaas is deze auto geëindigd op de sloep in Apeldoorn.

Auto was overigens de laatste jaren geel ipv wit. [/ quote]

Hallo manta_dennis , weet je zeker dat , dat de KP-75-LB was en niet de KP-74-LB ?

Anders zouden er 2 Manta's in Ede gereden hebben de 74 en 75 . Want de KP-74-LB is van een oud colega van mij geweest uit Ede en die heeft deze i 200 met schade gekocht in 1991 en er een ander dak opgezet en geel gespoten .

GroteFoto-LPZ8A4EO.jpg

GroteFoto-76Q4U6R3.jpg

weet iemand toevallig/ kent iemand wat meer van de ae-57-78

het is nu een roze amanta 1.2 en op kenteken ook roze?

in 99 ingevoerd. van 72

in het buitenland originele kleiur??nee toch?

graag meer gegevens historie als iemand dit weet, word misschien aangeschaft hier!!

Zijn er nog foto's van mijn manta van vroeger??? RT-92-FP

Ik zou het erg leuk vinden om te zien hoe deze er vroeger bij stond.

Ik heb begrepen dat de manta van een man uit Ouddorp geweest is, ongeveer 10 jaar in bezit gehad. (helaas is de beste man overleden heb ik eerder vernomen)

Later is ie nog eens op een manta weekend in Budel gezien.

Mogelijk dus van een of meerdere clubleden geweest in het verleden?

Daar moeten toch wel foto's van zijn? :P

De auto was trouwens antraciet / grijs

Hier huidige staat:

863339273_6_z91Z.jpeg

Toen die nog grijs was heb ik 'm nog een keer gezien in Budel op een Manta weekend, maar welk jaar dat was?? denk 2002 of 2003........

Terug
Naar boven