• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het kenteken + foto topic

Weet alleen dat 'ie een jaar geleden te koop stond en dat hij toen qua staat net zo was als toen jij 'm kocht. Toen niet duur, wilde 'm kopen maar hier iemand op 't forum was me voor. Misschien kun je zijn topic nog vinden?

origineel gepost door Stender

Weet alleen dat 'ie een jaar geleden te koop stond en dat hij toen qua staat net zo was als toen jij 'm kocht. Toen niet duur, wilde 'm kopen maar hier iemand op 't forum was me voor. Misschien kun je zijn topic nog vinden?

ik weet dat de eigenaar voor ons hem bij eddie gekocht heeft.

en dat is ook alles wat ik er van weet.

kan je wel iets meer info geven ik kocht hem dacht uit de buurt van heerde

hij had hem om bepaalde redenen overgenomen voor zo ver ik weet

was gestopt projeckt

hemel en bekleding incl vloer mat was er uit

mat hemel was weg intrieur is wat er nu nog in zit

verdr was hij verdomde hard toen heb er 1 plaatje in gelast verders was ie hard nu nog geloof ik

als je meer over wit weten mischien dat de eigenaar rond heerde hier zich nog meld

Heeft er iemand nog foto's van de 03-64- RU deze manta heeft zijn eerste jaren gesleten in utrecht en daarna in zeist. Ik heb hem in 1980 gekocht heb er zo,n 8 maanden mee gereden en heb hem toen verkocht.

Weet iemand waar de witte manta 1.9S automaat uit '77 met kenteken

49-PP-39 uit hangt?

En heeft toevallig nog iemand foto's van de manta FL-43-NZ?

73-uk-89 heeft iemand hier foto's van ? hij is nu geel met zwarte motorkap 2.5/6cilinder vanaf volgende week waarschijnlijk mijn eigendom !!!!!

ik heb hem regelmatig op mp zien staan.

vindt het een mooie a met wat werk.

verder wet ik er niet veel van.

maar mischien weet een ander forum lid meer van deze auto.

is ff afwachten.

en als je hem in bezit heb willen we natuurlijk :kewlpics:kewlpics:kewlpics

nou als ik hem heb en ik weet hoe dat werkt met de foto's dan komt dat wel goed joh ! ga zaterdag kijken hoe de a is !

Ik ben op zoek naar iemand die ooit een b2 manta gekocht heeft(kenteken 09-FL-PT) waar een mantzel 2.7 in lag. Het kenteken(1989) bestaat niet meer, maar wellicht heeft iemand er een ander kenteken aan gedoneerd.

Graag zou ik voor iemand deze manta vinden, zodat deze ex-eigenaar nog weet dat de manta zelf nog wel bestaat!:wors

Terug
Naar boven