• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het kenteken + foto topic

Originally posted by jwmanta

iemand toevallig nog fotos van jx-80-xl?

is dit niet een goudkleurige manta met zwarte klepspoiler en achter raam jalouzie en borbet a wielen:P

Iemand informatie / foto's over de NF-64-HZ ?

1004994079_6__4_z.jpeg

Deze auto is nu van mijn vader en heeft heel wat betere tijden gekend... :jerry , maar gaat gerestaureerd worden. ;)

Staat nu al sinds 1999 stil maar is voor die tijd wel bekend in de club geweest en is geloof ik op aardig wat evenementjes geweest. (baarlo bijvoorbeeld)

Ik ben benieuwd naar foto's etc. van vroeger!

als deze manta uit sluiskil komt kan ik je wel vertellen wa je er beter mee kunt doen voor onderdelen gebruiken er is geen beginnen meer aan.

Maar toch respect voor het restaureren ik vond em anders te gaar.:P

Daar komt ie inderdaad vandaan, en ja flinke gatenkaas. Veel laswerk!

Deze auto ben ik begin 2009 zelf voor wezen kijken, maar was me echt veel te slecht, bleek in juli dit jaar nog niet verkocht te zijn. Toen toch maar gekocht door m'n vader omdat ie zich verveelde... :angel~

De vorige eigenaar was zelf echt wel een liefhebber, maar een drukke baan en gezinnetje bleek te veel, hij is er nooit meer aan begonnen.

Het project staat nu op een laag pitje, maar komt helemaal goed.

Wie weet waar deze Manta is gebleven, is dit jaar verkocht van uit Drijber.

Ik heb er nog diverse papieren en oude foto's van liggen.

KopievanTop-1.jpg

origineel gepost door mantallica

Wie weet waar deze Manta is gebleven, is dit jaar verkocht van uit Drijber.

Ik heb er nog diverse papieren en oude foto's van liggen.

KopievanTop-1.jpg

Weet niemand wie nu eigenaar is, ik heb van deze Manta nog diverse papieren en oude foto's liggen.

Iemand wat meer foto's van deze Manta?

manta%20400%2015.jpg

Zie nu trouwens dat deze auto als gestolen te boek staat, ik heb de uitbouw van deze auto gekocht. Maar wel voordat hij voor de laatste keer van eigenaar veranderde.

[rquote=1823546&tid=98916&author=Manta-aero]Iemand wat meer foto's van deze Manta?

manta%20400%2015.jpg

Zie nu trouwens dat deze auto als gestolen te boek staat, ik heb de uitbouw van deze auto gekocht. Maar wel voordat hij voor de laatste keer van eigenaar veranderde.[/rquote]

ik moet ook nog een foto van de achterkant hebben , moet ik alleen weer ff de verhuisdoos met foto,s van de zolder vissen .

Heeft iemand toevallig nog foto's van de manta 400R met kenteken SX-44-FB, ben namelijk nog steeds op zoek. Vooral plaatjes van vroeger schijnen zeldzaam te wezen:o

[rquote=1786414&tid=98916&author=mantadevil]Originally posted by jwmanta

iemand toevallig nog fotos van jx-80-xl?

is dit niet een goudkleurige manta met zwarte klepspoiler en achter raam jalouzie en borbet a wielen:P[/rquote]

Stond deze laatst niet op MP te koop in Ede??

Wie weet waar deze Manta A is gebleven?

kenteken 46-68-VE

was/is donker rood met zwart skai dak

staat nog wel geregistreerd bij RDW

voor het laatst in 2000 APK gekeurd

laatste tenaamstelling 2005

deze is van een kennis van mij geweest en was er benieuwd naar hoe die nu is.

Terug
Naar boven