• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Bezig met huis, moest effe thuis schuurpapier ophalen, en daar heb je politie weer die zo nodig mij moest aanhouden s'ochtens om 9 uur om een boete uit te schrijven voor gordel:swear:thumbdown

lekker die kopers van tegenwwordig.

maak je afspraken komen ze het niet na.

eerst 1 via de tel.

die kijkt alleen een peert hem weer.

mail je een opkoper.

de doe het zelf garage in drachten.

komt kijken zegt een prijs ga je akkoord.

hoor je niets meer van hem.

ja na dat ik hem gebeld heb.

krijg je een email dat het niet door gaat.

nee mooie praktijken zijn dat.

zo run je toch geen bedrijf.

Op mn werk werd ik erbij geroepen om even te helpen.

Iemand werd verschoond en kreeg ook een schone broek aan omdat de andere onder de ontlasting zat.

Ik pakte de opgevouwen broek die klaar lag om bij de client aan te doen, dácht ik....

Het bleek de vieze broek te zijn, maar daar kwam ik pas achter toen mijn arm er half in stak om hem op te stropen.. :cry

Welke debiel vouwt die broek dan ook zo netjes op, terwijl hij helemaal onder de stront zit?! :fy1

heerlijk paasweekend gehad.. NOT!:fy1

ik rij met moeders auto om spullen te vervoeren @eerste paasdag..

begint het te regenen..

rijd een mercedes voor me, dus ik neem extra afstand op een doorgaande voorangsweg!

gaat de auto voor mij vol in de ankers zonder in de binnenspiegel te kijken,omdat hij dacht voorang te moeten verlenen aan een aankomende voetganger.. terwijl er bij hun nog extra haaientanden staan!

door aquaplaining gleed ik door en kon ik de auto ook nietmeer de stoep op krijgen.. en ram ik fors zijn trekhaak..

1.jpg

tsja.. als je met een frans auto'tje een trekhaak raakt blijft er weinig van over..

en ook nog eens het storingsprobleem van cali nog niet helemaal verholpen..

Dat is een minder leuk paasweekend inderdaad.. :(

Teveel moeten wachten vandaag GVD! Overal wegopbrekingen! :fy1

Sollicitatie ging goed en nu ga ik zelf weer twijfelen: 'wil ik dit wel??'

Ongelukje gehad met de GSI, ben enorm geschrokken maar schade aan auto en mens valt mee.. De schade aan mn ego is wel vrij groot.. Auw!

Jammer genoeg voor mij was de andere partij een negert met honda civic compleet met koekiemonster bumpert, die denkt dat ik voor de lol zn auto een duwtje geef..

Ik kwam vanuit een 30 km zone en hij kwam van rechts.. Heb hem alleen echt niet zijn aankomen!!

Daarbij reed hij volgens mij echt te hard.. (mn BaasJ+broer kennen die gast van de sportschool en zeggen dat hij vrijwel altijd te hard rijdt dus dat dat goed zou kunnen).. Anyway ik baal als een stekker..

Maar het positieve hier aan.. Gelukkig was het een Honda Civic met Koekiemonsterbumpert en geen mooie Opel

En is mijn Opeltje niet heel erg gewond en met het goede poetswerk komt het hopelijk weer helemaal goed. :wub

Of GSI bumpertje scoren natuurlijk.. :agent

Ik wou de motorkap open maken van de Astra en toe brak de kabel:wtf:swear:swear:swear:swear. Ik heb hem natuurlijk wel open gekregen:vertagking:

heb nu rechts voor een lelijke sr velg op de a manta zitten.

had een lekke band onsder het rijden.

er zitten 2 nieuwe spijkers in.

dit is de 2 keer in een week dat ik een lekke band heb.

en in de vorige zat ook zo'n mooie spijker :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

Terug
Naar boven