• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

origineel gepost door OpelRoos

Gister haalde ik links één of andere pauper in een oude kut mercedes in. (Het was typisch zo'n mannetje dat persé een mercedes wil maar er eigenlijk geen kan betalen en daardoor in zo'n oude roestbak rondrijdt). Dat vond meneer Mercedes niet zo leuk waarop hij mij rechts keihard inhaalde en ook nog eens afsneed.. Bedankt Lullo! :fy1

welkome 2 car driving in Holland :thumbdown

er zitten toch VEEL van dat soort figuren tussen waarvan je denkt "hoe heeft die OOIT zijn/haar rijbewijs gehaald" :hmmz

vorige week een dag te laat de boete van 400 euro betaald voor het niet verzekerd hebben van een motorvoertuig in mei 2007...

Das dus voor mn project bmw 2002 waarvan ik de schorsing was vergeten te verlengen.

ik was 2 dagen te laat met verlengen en kon niet naar de rechter om het geval uit te leggen dus hoogste boete gekregen......

Waarom gebeurt dat verlengen in $%#@$#naam niet gewoon #@$@#$# vanzelf????????????????????

:fy1

Ja ik kom inderdaad vaak mensen tegen waarvan ik denk 'hoe hebben die hun rijbewijs gehaald'!? Ook een grote ergernis zijn mensen die niet dúrven te rijden.. ARGH!

Mijn gezeik van vandaag: ben 3x!!!! zeik natgeregend! :fy1

ach, ben je ook eens nat.

mijn gezeik: ik heb veeeeeel te kort geslapen dus ben vandaag als een dood vogeltje.

de kutzooi van een ander opruimen....

collega van me is aan een apparaat begonnen met een inspectie en omdat er een aantal dingen aan waren die niet zo heel erg snel te maken zijn, veel loshalen en verwijderen, is hij maar ziek naar huis gegaan:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

stomme achterlijke kloothommel dat het is...maar ik krijg hem nog wel.... weet namelijk wat er binnenkort binnenkomt:angel

Kadett loopt niet meer geweldig.:fy1

En kan geen goedkope auto vinden...:thumbdown Mensen denken dat een auto uit goud bestaat:wtf

En erger me op mensen die een auto te koop hebben, en niet reageren op mail, op niet oppakken...En auto's die te koop staan maar al weg zijn...:swear

origineel gepost door Fl!pke

Kadett loopt niet meer geweldig.:fy1

En kan geen goedkope auto vinden...:thumbdown Mensen denken dat een auto uit goud bestaat:wtf

En erger me op mensen die een auto te koop hebben, en niet reageren op mail, op niet oppakken...En auto's die te koop staan maar al weg zijn...:swear

Staat een Subaru justy J10S '90 voor 300 euri met jaar apk op marktplaats.

Dat is een geinig karretje, zolang je de toerenteller in het rood houd is ie het snelst, (tussen de 6000 en 8000 toeren), ik heb er een Golf 1.8Gti 8V mee lopen etteren haha, en kapot gaan, nee, wil ie niet..

Willem

ik kan geen 1:18 miniatuur van de chevy bus vinden typa ala a team bus maar dan niet in die kleuren :fy1:fy1:fy1 als ik er al ene vind is hij net verkocht:fy1

Gore klote uitzendkracht die niet op komt dagen zodat ik dik 2 uur lang werk voor 2 kan doen:swear:swear:swear:swear

Je merkt wel dan Nederlanders echte klagers zijn

ik hoorde van de week een opmerking op TV over dat nederlanders Tevreden KLAGERS zijn..

Willem

origineel gepost door OpelRoos

Niks te klagen!

Geen echte nederlander dus.

heh, zit ik weer te klagen dat je niks te klagen hebt.

:jerry

Willem

Ik ben een echte Nederlander hoor!! 100%! (misschien een ietsiepietsie frans, grootouders stammen af van Hugenoten die uit Frankrijk kwamen, maar dat is zó ver weg dus telt niet mee haha)!

Nouja om dan toch wat te klagen: Ik heb een schijthekel aan mensen die mijn muzieksmaak afzeiken en dan hun eigen muzieksmaak aan gaan prijzen.. Dat gaat niet lukken want ik vind mooi wat ik mooi vind en dat blijft ook zo.

Terug
Naar boven