• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Ben super moe erg weinig slaap gehad in het eekend en laatste nachten slaap ik slecht! :( Heb een zware dag @ stage achter de rug en ben MOEHOEHOE.. Wil eigenlijk vroeg gaan slapen maar moet nog naar thaiboksen van mezelf.....

origineel gepost door OpelRoos

Ben super moe erg weinig slaap gehad in het eekend en laatste nachten slaap ik slecht! :( Heb een zware dag @ stage achter de rug en ben MOEHOEHOE.. Wil eigenlijk vroeg gaan slapen maar moet nog naar thaiboksen van mezelf.....

laat jezelf dan knock out slaan dan slaap je wat bij :P:D

Zó héhé.. Eindelijk klaar met 2 kabeltjes door mn Astra F-je trekken :mad:...

In mn a-tje in een uurtje gedaan... Deze keer 2keer 35mmkwadraat in 2,5uur..

Maar het werkt wel en is meteen netjes :P

Na een tijd op jezelf gewoond te hebben weer thuis wonen, argh ouders die zich overal mee bemoeien.. Ik wordt volgende week 22, kan goed voor mezelf beslissen lijkt me...?

Moet de Schoorsteen van mijn huis vegen Gloeiende..

Moet effe een contanier hout wegstoken wat we over hebben van een verbouwing...

maar de schoorsteen zit potdicht....

Willem

Mijn Commodore GS Coupe moet binnenkort uit z'n stalling, en hij heeft nog een hele hoop aandacht nodig voor ie de weg op kan. Da's dus gewoon minder leuk. Als ik geen nieuw sleutelhok kan vinden is het dus einde project.. bah.

Ik kom net even een dag te laat bij dit topic, want m'n wc zat 2 dagen lang gruwelijk verstopt!!! :P

Daar had ik mooi over kunnen zaniken. :)

Gr. Thomas

origineel gepost door 70ComAGS28

Mijn Commodore GS Coupe moet binnenkort uit z'n stalling, en hij heeft nog een hele hoop aandacht nodig voor ie de weg op kan. Da's dus gewoon minder leuk. Als ik geen nieuw sleutelhok kan vinden is het dus einde project.. bah.

Ik kom net even een dag te laat bij dit topic, want m'n wc zat 2 dagen lang gruwelijk verstopt!!! :P

Daar had ik mooi over kunnen zaniken. :)

Gr. Thomas

Zitten BOUTEN na het kerst diner??

Daarvoor al, hahaha.

En de kerst heeft het ding wonderwel goed doorstaan, terwijl er toch echt een paar dijken gebouwd zijn na al dat vreetwerk.

Goeie tip voor iedereen met een tegenstribbelende plee trouwens: oude handdoek om wc-borstel binden en daar even mee pompen in het gat. Als dat niet werkt heb je echt een probleem. Via Google gevonden, waar internet al niet goed voor is.

:P

kut man,

kop voorzien van nieuwe kleprubbers,

kleppen gesleten, helemaal schoongemaakt,

kom ik op 't laatst 1 klein scheurtje tegen :(

origineel gepost door 70ComAGS28

Daarvoor al, hahaha.

En de kerst heeft het ding wonderwel goed doorstaan, terwijl er toch echt een paar dijken gebouwd zijn na al dat vreetwerk.

Goeie tip voor iedereen met een tegenstribbelende plee trouwens: oude handdoek om wc-borstel binden en daar even mee pompen in het gat. Als dat niet werkt heb je echt een probleem. Via Google gevonden, waar internet al niet goed voor is.

:P

en later die handoek gewoon weer terughangen:jerry

Echt jammerlijk sommige figuren... lult iemand achter je rug om met onwaarheden, zet je die recht, word het geheel verwijderd of voor je onzichtbaar gemaakt (ander forum) en kom je er niet meer op. Zielig zulke mensen :puke

Eigenwijs volk dat denkt dat meer oppervlak meer wrijving betekend.... Meer oppervlak betekent dat de kracht over een groter oppervlak kan worden verdeeld, maar de kracht per cm2 is kleiner.

Zelfs dan snappen ze het niet:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

Hmm , Opel Roos heeft dit topic geopend maar is er de laatste tijd weinig mee bezig...

Hoe bevalt het bij je ouders??

Ik zat er ook een tijd vanwege een scheiding ,maar dat is geen pretje!!!

origineel gepost door champo

Eigenwijs volk dat denkt dat meer oppervlak meer wrijving betekend.... Meer oppervlak betekent dat de kracht over een groter oppervlak kan worden verdeeld, maar de kracht per cm2 is kleiner.

Zelfs dan snappen ze het niet:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

HAHA

regel 1 bij winterbanden. :jerry

Terug
Naar boven