• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Na een tijd op jezelf gewoond te hebben weer thuis wonen, argh ouders die zich overal mee bemoeien.. Ik wordt volgende week 22, kan goed voor mezelf beslissen lijkt me...?

lijkt mij ook:

je hebt iig beslist om weer thuis te wonen

ik wil klagen over het werk...

stomme loonheffing!!

werk je een jaar houden ze gewoon fucking een KWART van je loon in!! :argue:argue:fy1

begin me af te vragen voor wie ik nu werk dan......... :fy1

en inplaats van wat geld weer te krijgen van de belasting.. willen ze NOG meer geld.....

oneerlijke bende =S

Roos!! regel een massage ;) doen wonderen!!

@dennis: I will! En klote van loonheffing inderdaad. :(

@BartHoedemaker: In een Karcher wasbox! Kut wasbox :fy1 Er was geen borstel/spons ding dusja, daar lag het waarschijnlijk aan..

origineel gepost door OpelRoos

@BartHoedemaker: In een Karcher wasbox! Kut wasbox :fy1 Er was geen borstel/spons ding dusja, daar lag het waarschijnlijk aan..

Ah, jah soms heb je van die half gare wasboxen ertussen zitten :mad:

Gister: Steeds van die vieze las klodders die dwars door je schoen fikken en dan lekker op je teen blijven liggen... Las klodder in mijn handpalm (rook wel lekker en het was gelukkig mijn linker hand). Ook lag ik bijna in de sloot met de Astra.

Vandaag: Door mijn rug gegaan.

KUTWEER!

Ik wordt er scheitziekvan, kutsneeuw,kutkou,kutregen..

Ik wil zon! Dan kan ik fatsoenlijk aan de corsa bezig.

origineel gepost door champo

Eigenwijs volk dat denkt dat meer oppervlak meer wrijving betekend.... Meer oppervlak betekent dat de kracht over een groter oppervlak kan worden verdeeld, maar de kracht per cm2 is kleiner.

Zelfs dan snappen ze het niet:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

minder druk per cm2 betekend in de sneeuw, minder grip!!

Daarom gekozen voor 175-65-14 bandjes op de combo!!

lekker smal.

en nu ligt er verdomme steeds alleen maar kleine beetjes sneeuw.

Willem

origineel gepost door biancaatje

ja ken t probleem ben die kou ook ech beu.. heb flinke reuma en die kou helpt dus echt niet he...

Mijn rechter knie schiet af entoe op slot en doet soms godvergeten pijn... leuk die weersgevoelige gewrichten maar goed, mag blij zijn dat ik het er nog goed vanaf breng.

2 tentamenweken achter de rug, keihard lopen leren en dan allemaal cijfers van tussen de 2 en de 4 om me kop heen :S wat is school toch weer leuk :( en die klote kou en gladheid mag van mij ook wel weer weg :S wil aan de vec kunnen knutselen met mijn deze week binnen gekomen gereedschapset

oja en een of andere malloot van de week achter me met een dikke BMW zonder lichten om half 6 op de snelweg, en slingeren die gast niet normaal en die reed ook nog eens 140 maar wou hem echt niet in mijn buurt hebben :swear

Terug
Naar boven