• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Heb vorige week ook tentamen gedaan, en heb me theorie gelukkig afgerond

dus ik klaag nog even niet..

maar wel dat er iemand tegen me tigra aan heeft gezeten:@:@

jaja gister was het weer raak,

28 km/h te hard binnen bebouwde kom, oom agent hield me staande,

ik vroeg of hij het op film had maar dat had die niet, volgens hem waren zijn ogen voldoende bewijs..

Ik had 3 personen in men auto, bestaad er een kans als ik het laat voorkomen dat ik gelijk kan krijgen?

Ik weet wel dat ik tegen een Ambtenaar in functie weinig kans maak maar omdat ik nu zegmaar "3 getuigen" heb als die alle 3 zeggen dat ik me gewoon aan de snelheid hield.:thumbup

Erwin

Echt he, hoelang kan het duren voordat je een keer een écht mens aan de telefoon krijgt bij je verzekeringsmaatschappij ipv een sprekende computer:fy1 damn:fy1

En waarom moet je als je aangereden word al dat godverse papierwerk in duizend kopieën opsturen???

AAAARGHHH t is toch niet MIJN schuld:thumbdown

Gewoon een klacht indienen MaartenS!! :angel

Ik HAAT werkverkeer dat voor me rijdt op de dijk, heel mn schone auto´tje weer vies! :cry

me werk is failliet... dan moet je gvd een zooi regelen om je loon te krijgen:thumbdown

niet eens een uitkering, maar omdat ze nog aant praten zijn voor een doorstart enzo sta ik nog gewoon onder contract, maar ze kunnen de lonen niet betalen..

dus ik mag van alles indienen en regelen zodat t uwv de salaris betalingen overneemt van m'n werkgever.. over een week of 6:puke

Breek me de bek niet open over dat kennisloze klotezooitje bij de UWV, je kan hun nog zo vaak voldongen feiten voorleggen maar dan nóg blijven ze proberen om hún versie van de waarheid door te drukken tot de rechter ze de mond snoert :argue:argue:argue

De eerste die z'n geld krijgt(Sneller als jij) is de curator.

Is idd verdrietig dat het zo lang duurt want je moet een hoop zelf regelen en de rekeningen moeten ook betaald worden.

Sterkte ermee.

gr

Danny

Bij ons op het werk gaat het ook de verkeerde kant op, echt zo rustig niet normaal.

Donderdag in een keer uit het niks 2 mensen eruit, vrijdag nog eentje :o

Als ik nog een keer op mijn soapbox mag... vanwege tijdelijke extra veiligheid staat de auto ergens anders gestald en kan ik niet verder gaan met controle van het laatste vacuümslangetje met dank aan die verrekte carnavalsmongolen :argue:fy1:argue

achterdemper en kat kapoet lekker hoor gaat me volgens mn neef 450 euro kosten (dat is met 15% korting) Mooi kut dus!

Verder heb ik ook een boete binnen gehad, viel mee maar 31 euro maar bij elkaar weer veel centen kwijt..

Moet je nagaan dat ik 5 dagen p week werk en aan het eind van de maand maar 250 euro op mn rekening gestort krijg. Stage is echt uitbuiting! :fy1

origineel gepost door x-tinction

Sgat dan moet je afstand houden :P of het gaspedaal intrappen en inhalen (A)

Afstand? Whut? :P

En inhalen op een dijk met veel bochten is niet altijd even slim.

Net bijna van achter aangereden door een K** marokkaan in een golf 5, komt met 80 de rotonde opzetten en z'n lichten waren niet meer te zien in mn spiegel zo dicht zat tie op me, en maar drukke en drukke, dus ik expres 40 rijden, ging die mongool me inhalen en ze middelvinger opsteken en toeteren. Wordt echt ziek van die gasten die denken dat ze maar met alles weg kunne komen :argue

Als die achterop had gezeten had ik wss nog naar m'n centen kunnen fluiten want betalen doen ze echt niet!

origineel gepost door OpelRoos

achterdemper en kat kapoet lekker hoor gaat me volgens mn neef 450 euro kosten (dat is met 15% korting) Mooi kut dus!

Verder heb ik ook een boete binnen gehad, viel mee maar 31 euro maar bij elkaar weer veel centen kwijt..

Moet je nagaan dat ik 5 dagen p week werk en aan het eind van de maand maar 250 euro op mn rekening gestort krijg. Stage is echt uitbuiting! :fy1

het hoeft toch niet nieuw te zijn?

2e hands katje en eindemper heeft ook nog iedreen wel liggen.

Scheelt eenhoop geld en gaat lang zat mee...

Terug
Naar boven