• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

origineel gepost door biancaatje

ja thnx hihi

wil ff zeiken.. wil de kroeg in maar niemand heb tijd... en heb geen zin om alleen te gaan..

Op mannenjacht? :jerry

Ik doe ook even een duit in het zakje, heb behoorlijke heimwee naar mijn eigen auto :( Ookal weet ik dat er zonder sparen geen plaatwerk gedaan kan worden het is niet altijd even makkelijk om zo lang zonder iets te zijn dat erg belangrijk voor je is...

@ inject ik baal ervan dat de relatie afgelopen is maar ben blij dat we net als de afgelopen 4 jaar nog vrienden zijn.. dus vandaar de twijfel in welk topic hihihi

@opc lijntje neuh niet ech op mannenjacht.. gewoon ff gek doen.. is al weer paar maanden geleden dat ik naar de kroeg geweest ben

om nog ff te zeiken waarom gaat in heerlen alles dicht om 3 uur hahaha

Haha was ook maar gekheid :P En even lekker gek doen is altijd fijn ja!

Troost je trouwens, hier is het niet anders hoor qua openingstijden :hmmz

Misschien zal het slim zijn, als ik de volgende keer, een deur open zet als ik een brommer afstel.... Nu ben ik een beetje duizelig en heb brandende ogen...

origineel gepost door champo

Misschien zal het slim zijn, als ik de volgende keer, een deur open zet als ik een brommer afstel.... Nu ben ik een beetje duizelig en heb brandende ogen...

Mengsmering junkie :jerry

origineel gepost door champo

Snuift dat nou lekker weg trouwens? :D

ik hing van de week vast op een drempel kon niet achteruit en niet vooruit

met veel moeite kwam ik eraf , en nu lekt hij bij de katvervanger :fy1

origineel gepost door koekwous

al 3 weken in de ziektewet vanwege kl*te pfeiffer :swear

Hmm dat is minder.

Beterschap !!!!

origineel gepost door jaccomega

4 weken plat moeten liggen na een operatie:argue

Eentje voor behoud van je huidige conditie of om die juist te verbeteren?

Terug
Naar boven