• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Van het Autoweekforum afgeknald:fy1

Ik had te veel commentaar of de verslaggever in het Audi S5 artikel.

Wederom werd Opel afgezeken en ik vond het welletjes Termen van " wie vergelijkt er nou een Opel met een Audi" en daarmee heel laagdunkend over de Insignia OPC scoot me nou in het verkeerde keelgat.

Heb nog twee e-mails eraan gewaagd. Naar een mod. en naar de redactie, maar ze hebben niet eens het fatsoen om terug te antwoorden.:kewlpics

Heb dus ook maar direct mijn abo opgezegd na 15 jaar

origineel gepost door InjectTheVenom

origineel gepost door jaccomega

4 weken plat moeten liggen na een operatie:argue

Eentje voor behoud van je huidige conditie of om die juist te verbeteren?

Nee omdat ik de wond voorlopig niet mag belasten:thumbdown

origineel gepost door OpelRoos

3 boetes in 2 weken :argue

doe je goed,

ik rij altijd te hard,

maar heb serieus waar nog nooit een boete gehad voor snelheidsovertreding.. verder wel wat kleine dingen, maar nog nooit zo veel op korte termijn.

*klopklop* :P

origineel gepost door johnnyzafira

Van het Autoweekforum afgeknald:fy1

Ik had te veel commentaar of de verslaggever in het Audi S5 artikel.

Wederom werd Opel afgezeken en ik vond het welletjes Termen van " wie vergelijkt er nou een Opel met een Audi" en daarmee heel laagdunkend over de Insignia OPC scoot me nou in het verkeerde keelgat.

Heb nog twee e-mails eraan gewaagd. Naar een mod. en naar de redactie, maar ze hebben niet eens het fatsoen om terug te antwoorden.:kewlpics

Heb dus ook maar direct mijn abo opgezegd na 15 jaar

Idd is gewoon vagweek.

Mijn broer heeft zijn abbo ook opgezegd om die zelfde reden.

Er is maar 1 iemand die goed is, en dat is Bas van putten.

Zijn columns zijn altijd goed.

Ik verveel me de ziekte, heb niets te doen en kan niets doen want geen geld over, heb zin om iets compleet naar de kl*te te helpen :argue

dat me motor en me manta waarschijnlijk voor 5 maanden stil moeten staan. en ik niet eens een brommer mag rijden.

en me andere motor is in beslag genomen daar baal ik van!!!!!!!!!!!!!

en met een beetje pech baan ook weg. was ik maar niet zo dom geweest

:swear :swear weer krap in de centen. Moet 2 weken rondkomen van 15 Euro.....

Gelukkig betaald mn vrouw de boodschappen en ik de vaste lasten haha.

Rik ;)

volgende week zaterdag werken van 08:00 tot 24:00 uur :swear :swear :swear :swear omdat er een evenement word gehouden weer bij mijn werk :thumbdown

Al 2 dagen niet kunnen lassen aan de Corsa door het rotweer, en de apk is al flink verlopen :P Komt vast wel weer een boete voor..

@kaneelschep wrote:Al 2 dagen niet kunnen lassen aan de Corsa door het rotweer, en de apk is al flink verlopen :P Komt vast wel weer een boete voor..

Na 2 maanden krijg je hem automatisch.........

Rik ;)

Krijg ik m'n werktekeningen weer terug. Iedere keer dat ik ze inlever, krijg ik ander commentaar en het één spreekt het ander tegen...

Zit nog in m'n proeftijd, nog drie weken en ik heb een vast contract. Spreek ze er dan wel op aan....

@kaneelschep wrote:Al 2 dagen niet kunnen lassen aan de Corsa door het rotweer, en de apk is al flink verlopen :P Komt vast wel weer een boete voor..

kost maar 108 euro... of het moet duurder geworden zijn whaha

Ben ziek (wat niet snel voorkomt) en kan dus vanavond niet naar de feesttent bij tractorpulling daar moi wark speeld :(

Het is er ieder jaar net zo gezellig

Terug
Naar boven