• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Zit nu inmiddels 2 weken op mn voorveren en schokbrekers te wachten :swear

Begin het "klonk" geluid rechtsvoor beu te raken :evil:

paar dagen al niets aan de monza kunnen doen omdat ze me stukje rommel uit mijn oog gefreest hebben

hopen dat het van de week over is

Schroefset kapot nouja hulpveer gebroken, ik heb contact opgenomen met Hottuning (heb ik mijn set gekocht en zit nog een jaar garantie op) word je eerst van het kastje naar de muur gestuurd, bel je een week later is ineens alles top en zou een nieuwe veer krijgen.

zouden ze een mail sturen met verdere info maar ondertussen nog niets gehoord ben het een beetje scheitbeu morgen nog maar eens een keer bellen.

is het dan zo onmogelijk een prodrive bumper voor een astra te vinden? :S

23012009306mm1.jpg

@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

Kan beter de auto pakken en en Dikke roken!!

is het niet wat vroeg daarvoor? hahahaha

Daar is het nooooit te vroeg voor, Want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen hahaha :afro

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

Daar is het nooooit te vroeg voor, Want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen hahaha :afro

das niet zo gek ook, na een dikke tetter boeit niks meer hahaha

@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

hahahahahahah, tevens smaken ze in de morgen het beste! Doordeweeks sla ik het over werkt prima alleen kan ik niet zeggen dat de tijd sneller gaat.

@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

hahahahahahah, tevens smaken ze in de morgen het beste! Doordeweeks sla ik het over werkt prima alleen kan ik niet zeggen dat de tijd sneller gaat.

ik moet er niet aan denken om smorgens al met een blow te zitten, dat doe ik meestal pas na een uurtje of 8.. maja ik rook alleen haze

@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

ik moet er niet aan denken om smorgens al met een blow te zitten, dat doe ik meestal pas na een uurtje of 8.. maja ik rook alleen haze

24-7 smokin' hardcore

dalijk werken van 3 tot 11

zodra het kantoorpersoneel weg is, is het feest in de productiehal LOL :afro :jerry

en hier ook alleen haze hoogstens een goeie ww

hash rook ik alleen af en toe voor de smaak

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

24-7 smokin' hardcore

zodra het kantoorpersoneel weg is, is het feest in de productiehal LOL :afro :jerry

Haze of niet maakt niet zoveel uit rook ze wel vroeg ,hier op kantoor lijkt de tijd dan stil te staan, zoals nu :(

Hash :Isolator uit Alphen of Caramello uit rotterdam

@DMLB ceo wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Zit me op de zaak te vervelen!

ik moet er niet aan denken om smorgens al met een blow te zitten, dat doe ik meestal pas na een uurtje of 8.. maja ik rook alleen hazevan alphen ben ik zoiezo niet echt fan, tis misschien wel om de hoek. maar rij liever naar den haag toe voor een dizzy duck

24-7 smokin' hardcore

Haze of niet maakt niet zoveel uit rook ze wel vroeg ,hier op kantoor lijkt de tijd dan stil te staan, zoals nu :(

Hash :Isolator uit Alphen of Caramello uit rotterdam

:wors Dizzy Ducks, kom ik ook regelmatig vertrek dan echt met tig soorten wiet ga dan neit voor een tientje

New York Diesel "de echte"

Chocolope

ww x bubble kruising

kush

vrijwel alle haze soorten behalve de buiten purple

O.G. lemon was ook goed maar helaas een tijdelijke special.

En tsjaa alphen ik woon er dus wel zo makkelijk zeker voor de Isolator hash en Malahoeloe haze van de Dutch Gold

De haze van de Pitstop is heerlijk : Super silver, black label, laughing buddah

Terug
Naar boven