• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het Knightrider topic

heb de originele afleveringen allemaal gezien (dankzij mn vader :wors ) en heb een tijdje geleden een torrentje binnengehaald met Knight Rider 2008.

Ik vind het eigelijk nog zo slecht niet, en vond het toch ergens jammer dat er nooit een 2e seizoen van gekomen is ! :thumbdown

in december komen er weer 2 mooie modellen uit van HotWheels Elite,een 1/43 versie en een 1/18,die zou veel mooier moeten worden als de Ertl/Joyride versie.

Heb m al besteld!

in december komen er weer 2 mooie modellen uit van HotWheels Elite,een 1/43 versie en een 1/18,die zou veel mooier moeten worden als de Ertl/Joyride versie.

Heb m al besteld!

De serie highwayman ken ik ook nog, Ben nog steeds opzoek naar de hele serie. Tevens zat ik ook steenvast op de bank voor nightrider/ dukes of hazzard/ A-team en airwolf.

De serie highwayman ken ik ook nog, Ben nog steeds opzoek naar de hele serie. Tevens zat ik ook steenvast op de bank voor nightrider/ dukes of hazzard/ A-team en airwolf.

ja fantastische series beter dan die shit waar ze nu mee komen :( maar andere tijden he

the dukes was altijd m,n favorit

hier m,n echte dukes charger zeg er direct bij ze hebben alle drie de bouwjaren gebruikt voor de serie en de echte lee was een 68er met achterpaneel en grill van een 69er :shock:

002-7.jpg

trouwens om niet helemaal off topic te gaan m,n zoon van twaalf is wel gek van de night rider :thumb

ja fantastische series beter dan die shit waar ze nu mee komen :( maar andere tijden he

the dukes was altijd m,n favorit

hier m,n echte dukes charger zeg er direct bij ze hebben alle drie de bouwjaren gebruikt voor de serie en de echte lee was een 68er met achterpaneel en grill van een 69er :shock:

002-7.jpg

trouwens om niet helemaal off topic te gaan m,n zoon van twaalf is wel gek van de night rider :thumb

heb zelf de complete serie dukes off hazzard liggen hebben m,n zoon en ik de helft van gezien afgelopen winter hijzelf heeft een paar seizoenen knightrider die die al uitgekeken heeft :thumb

er gaat idd een heleboel mis in die series maar das een beetje de tijdzone eighties en dat maakt het weer leuk :wors

heb zelf de complete serie dukes off hazzard liggen hebben m,n zoon en ik de helft van gezien afgelopen winter hijzelf heeft een paar seizoenen knightrider die die al uitgekeken heeft :thumb

er gaat idd een heleboel mis in die series maar das een beetje de tijdzone eighties en dat maakt het weer leuk :wors

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

hier weer eentje te koop,al is naar mijn idee de neus te lang.

Overigens is van de eerder genoemde HotWheels elite nu de 1/43 versie uit maar het is m net niet,heb de bestelling dan ook geannuleerd. Heb uit japan de Skynet versie over laten komen,in 1/43 en die is perfect,nu nog opzoek naar de Karr versie daarvan.

Zal wel ns een paar fotokes posten van mn Knight rider modellen :thumbup

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

hier weer eentje te koop,al is naar mijn idee de neus te lang.

Overigens is van de eerder genoemde HotWheels elite nu de 1/43 versie uit maar het is m net niet,heb de bestelling dan ook geannuleerd. Heb uit japan de Skynet versie over laten komen,in 1/43 en die is perfect,nu nog opzoek naar de Karr versie daarvan.

Zal wel ns een paar fotokes posten van mn Knight rider modellen :thumbup

De 1/43 versie van Hotwheels elite,naar mijn idee zin de wielen te klein en ik mis sowieso de lampen in de neus,zitten nu roosters is.

COPERTINA.jpg

De 1/43 versie van Hotwheels elite,naar mijn idee zin de wielen te klein en ik mis sowieso de lampen in de neus,zitten nu roosters is.

COPERTINA.jpg

iemand hier in heerlen heeft 2 of 3 replica;s gebouwd kitt en karr en nog een kitt maar van seizen twee ik meen dat hij nu een a team bus t maken is

iemand hier in heerlen heeft 2 of 3 replica;s gebouwd kitt en karr en nog een kitt maar van seizen twee ik meen dat hij nu een a team bus t maken is

ik ben ook grote fan net als The A Team The Dukes of hazzard met hun Charger oooh wat een bak buurman van mij had er 1 even mee geweest naar de appie ik wou er niet meer uit haha :wub

Terug
Naar boven