• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

Een eenzame man zit in een cafe en ziet een oude man aan de bar staan. Om de oude man heen staan wel 6 bloedmooie jonge vrouwen, waaruit hij er vervolgens twee kiest en vertrekt. Na enkele hetzelfde tafereel aan de bar gezien te hebben is de eenzame man benieuwd en stapt op de oude man af. "zeg hoe regel jij toch al die jonge vrouwtjes !". "simpel." zegt de oude man, "ik heb een ferrari sleutel met hanger gekocht en deze gooi ik bij binnenkomst op de bar".. "Ooooooh zegt de eenzame man".. De volgende dag met een verse Porsche sleutel en hanger stapt de eenzame man naar de bar en gooit deze nonchalant op de bar... echter geen resultaat. Als de oude man weer binnenkomt vraagt hij direct "Hee oudje, je houdt me voor de gek zeker... ik koop Porsche sleutels en hangers en helemaal niets ??".. De oude man duwt de vrouwen opzij en kijkt eens goed en zegt : "Je moet ook wel je brommerhelm afzetten !!"

De juf geeft muziekles

De kinderen moeten een muzieksinstrument raden met de letter T

Trompet , roept er een , Traporgel , roept een ander

Goed zo , zegt de juf , en wie weet een muziekinstrument met de letter Z ?Het blijft lang stil tot Jantje roept : Ik Juf

Een Zakzozie

Wat is dat voor een instrument Jantje ?

Ik heb géén idee juf , zegt Jantje , maar ik hoorde m'n moeder gisteravond laat tegen m'n vader roepen

Nou Kees , als ik je Zak zo zie

dan zit er weinig muziek meer in

een man heeft zich laten onderzoeken bij de dokter

zegt de dokter

ja meneertje u heeft nog maar 10 te leven

zegt de man

10 jaar 10 maanden 10 weken 10 dagen ?

zegt de dokter

10 9 8 7 6 5 4 .....

Een man komt straalbezopen thuis na een avondje stappen. Hij doet z'n best om stil de trap op te lopen en zijn vrouw niet wakker te maken. Maar eenmaal bovenaan glijdt hij uit en dondert weer terug naar beneden. Alsof dat nog niet erg genoeg was breekt ook het laatste bierflesje wat hij nog in zijn zak had zitten. De glassplinters zitten overal, maar vooral in zijn kont. Wanhopig gaat hij op zoek naar verband en rukt de gehele EHBO doos van de muur. Met veel pijn en moeite begint hij met behulp van de spiegel pleisters te plakken.

Nadat zijn hele achterwerk bedekt is verstopt hij nog even de verbandtrommel en kruipt zo stil als hij kan zijn bed weer in.

De volgende dag wordt hij gewekt door zijn boze vrouw. "Je was weer lam gister he?!!"

"Ja maar schatje, hoe kom je daar nu bij?" vraagt de man onschuldig.

"Nou, ten eerste stink je een uur in de wind en zijn je ogen bloedrood. Maar dat was het niet. De voordeur stond open en er lag allemaal glas en bloed in de gang. Maar dat was het ook niet. Het was ook niet de verbandtrommel die in de kattenbak verstopt lag. Het was de spiegel in de gang die onder de pleisters zat!"

Een zakenman is met veel haast onderweg naar zijn werk, omdat hij een belangrijke vergadering heeft. Bij de parkeerplaats is het stampvol dus daar zou hij ook nog eens veel tijd verliezen.

dus hij bidt naar god: "Heere, als u mij nu een parkeerplaats schenkt ga ik voortaan elke zondag naar de kerk en geef ik mijn halve fortuin aan goede doelen."

En wonderbaarlijk verschijnt er uit het niets een lege parkeerplaats. Waarop de man zegt: "Ow, laat maar zitten, ik heb er 1 gevonden!"

car7lb.gif

s2aj.gif

tortoisesml5yu.gif

WAT WAS ER EERDER ?

DE KIP OF HET EI ?

o3rv.gif

een agent komt aangestapt en ziet een NLander zen aanhangwagen naar omhoog duwen omdat ie pech heeft. Nou zegt de agent: wat zit je hier te doen? De Hollander: Zie je toch,ik duw die aanhangwagen naarboven. Daarop de agent: Wrm doe je dat?

De hollander: nouw man zie je dat niet,anders loop je straks te zeiken dat ik geen 30meter van men gevarendriehoek sta:P

Hoe noemt men in België een vibrator?

...

Een kutbrommer.

Er is een boer, die een zoon heeft. De jongen is vandaag 19 jaar geworden, maar omdat hij nog nooit van zijn leven een meisje heeft gehad, zegt zijn vader: "Nou jongen, omdat jij vandaag 19 jaar bent geworden, ga ik een meisje voor je regelen." Zo gezegd, zo gedaan, de jongen gaat 's avonds naar zijn bed toe, trekt zn schoenen uit, zet ze netjes onder de kast, vervolgens draait hij zich om en schrikt zich helemaal dood, staat daar een naakte vrouw voor zn neus...!

De jongen doet van schrik een stap achteruit. De vrouw komt dichterbij en hij doet nog een stap achteruit.. als de vrouw heel dichtbij is, doet hij nog een grote stap achteruit, waarbij hij uit het raam valt, precies in de giertank die onder zijn raam staat. Hij begint heel hard te roepen: "Pa! Ik zit in de shit!" Zijn vader hoort dat en roept terug: "Dan moet je haar omdraaien!"

Jantje wordt 's nachts wakker en gaat wat water halen om op te drinken. Als hij terug naar boven loopt, om weer naar bed te gaan, hoort hij gekreun uit de slaapkamer van zijn ouders. Hij besluit om even te kijken en hij ziet zijn vader op zijn moeder zitten en denkt: "Ha leuk! Paardje rijden..." Hij vraagt aan zijn vader of hij mee mag doen. Vol verbazing zegt zijn vader, die allang blij is dat hij geen vragen meer moet beantwoorden: "Ja is goed joh." Even later begint plots Jantjes moeder te kreunen en Jantje zegt tegen zijn vader: "Nou moet je oppassen, want op dit moment vliegen ik en de melkboer er meestal af!"

Wat doen twee lesbiennes als ze in bed liggen en ze zijn ongesteld?

Vingerverven.

Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."

Terug
Naar boven