• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

Mijn buurman heeft een hondje dat met spoed weg moet, het is teckel van

een paar maanden en hij is super lief voor kinderen. Je mag hem gratis

meenemen als je geïnteresseerd bent. Het hondje moet weg omdat zijn vrouw

vindt dat hij naar haar zit te gluren als zij zich aan het uitkleden is en dat

geeft haar een akelig gevoel.

(klikkerdeklik voor foto)

http://i192.photobucket.com/albums/z312/blub007/teckel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

gr. Silvia :angel

jantje ligt lekker in bed, totdat hij rare kreunende geluiden uit de slaapkamer van papa en mama hoort komen, jantje besluit te gaan kijken... hij doet de deur open, en ziet zijn vader boven op mama liggen, waarop hij vraagt, "wat zijn jullie aan het doen?" waarop vader zegt "ik ben mijn omega in mama dr garage aan het parkeren" waarop jantje zegt "mag mijn corsaatje er ook nog bij :D

de 7 dwergen lopen door het sprookjesbos, en ze zien sneeuw witje lopen, de oude dwerg zegt, ik hou het niet meer, vanavond gaat ik naar haar toe... en neem ik haar, zo gezegd zo gedaan, ze gaan erheen en de oudse dwerg loopt naar binnen, de andere 6 gaan voor de deur staan en er gaat er 1 voor het sleutel gat staan, hij zegt, ga achter me staan en ik hou jullie op de hoogte!

ze gaan op bed liggen,

op bed liggen

op bed liggen

op bed liggen

hij gaat er boven op

boven op

boven op

boven op

hij gaat erin

erin

erin

erin

hij komt

ik ook

ik ook

ik ook

hoe krijg je elke vrouw aan het gillen met sex,

veeg je king dingeling af aan het gordijn nas de sex, opletten hoe de vrouwtjes gillen!:P

wat is iemand die kleine dingen jat?

kleptomaan

iemand die kleine brandjes sticht??

pyromaan

iemand die allebei doet??

marokaan :angel

Dennis komt de kamer binnen lopen. Zijn vader zit in de stoel.

"Papa, ik moet pissen!" roept hij.

"Nou, " zegt zijn vader, "pissen is niet netjes, zeg maar fluiten!''

"Okee.' zegt Dennis en hij loopt naar de wc.

Die avond gaat Dennis bij zijn oma logeren. 's Nachts wordt hij ineens wakker en hij moet nodig plassen. Hij sluipt naar de kamer van zijn oma, doet de deur open en fluisterd:

"Oma, ik moet heel nodig fluiten!"

Oma wrijft in haar ogen en zegt slaperig: "Maar Dennis, het is midden in de nacht!"

"Oma, ik moet echt ontzettend nodig fluiten hoor!"

"Dennis, wat ben je toch een zeurkip, maar als het dan echt zo nodig moet, zodat de buren niet wakker worden, doe het dan maar heel zachtjes in mijn oor!

"Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?" vraagt een meisje aan haar moeder. "Komen baby's er echt uit op de plek waar de jongens hun ding instoppen?

- "Ja, lieverd" antwoord de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen.

"Maar mam, als ik dan een baby krijg, zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?"

Terug
Naar boven