• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

een dokter wordt opgebeld door een marokkaanse schapenherder

"is grote probleem snel komen babietje geborden is niet goed gegaan"

dus die doktor stormt naar zn auto en racet naar het boerderijtje van die man

hij rent naar binnen en ziet die vrouw daar totaal relaxed met een kerngezonde baby op de arm..

" wij moet toch effe praten, jij bent enige nederlander-man die hier komt en is witte kindje is nie goed"

dus die dokter en man gaan een rondje wandelen, en als de marokkaan klaar is met zijn verhaal vraagt de doktor

" beste kerel hoe kan het dat al die schapen in de wei WIT zijn op die ene na??"

zegt de schapenboer

"houd jij de mond over schaapje? dan houd ik mijn mond over kindje" :thumbup

Een blondje rijdt naar huis en komt in een verschrikkelijke hagelstorm terecht.

De hagelbollen zijn zo groot als tennisballen en haar wagen raakt helemaal onder de deuken.

De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage. De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te trappen.

Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de uitlaatpijp moet blazen, heel hard,

en dat de deuken er zo automatisch uit zullen worden "geduwd".

Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt uit de wagen,

gaat op haar knieën zitten en begint in de uitlaatklep te blazen.

Er gebeurt niets.

Dus begint ze wat harder te blazen, maar nog altijd gebeurt er niets.

Intussen komt haar vriendin, ook een blondje, langs en vraagt:

"Wat in hemelsnaam ben jij aan het doen?!"

Het eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de uitlaatpijp te blazen

om zo alle deuken uit de wagen te krijgen.

De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit:

"Halloooooooo?!? Zou je dan eerst niet de ramen dichtdoen?!"

hoe noemen ze je vriendin als ze geen sex voor het huwelijk wil?

katholiek

hoe noemen ze je vriendin als ze helemaal niks wil voor het huwelijk omdat haar broer anders flipt?

islamiet

hoe noemen ze je vriendin als ze alleen wil pijpen voor het huwelijk??

een gemene travestiet:jerry

Hoe ontkom je aan een snelheidsboete!!

Een man rijdt 160 op de snelweg en wordt aangehouden door een agent.

De agent zegt: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik van u uw rijbewijs zien?" De man zegt: "Ik heb geen rijbewijs agent." Zegt de agent:

"Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?" Zegt de man: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde." De agent, verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?" Zegt de man: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak."

Het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in. Binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent loopt naar hem toe. De hoofdagent vraagt naar zijn rijbewijs en de man haalt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak. Dan vraagt de hoofdagent naar de autopapieren en de man laat ze ook zien en die zijn ook in orde. Dan vraagt de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt. Tenslotte vraagt hij of hij in de kofferbak mag kijken en ziet een lege kofferbak. Dan zegt hij tegen de man: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak in een gestolen auto reed.

Hoe kan dit?"

Zegt de man: "Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."

Een lerares basisonderwijs start op een nieuwe school in Amstelveen. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de mannetjes , dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Ajax fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze ook Ajax supporter zijn. En ja hoor, al die pollekes massaal de lucht in, behalve eentje... Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?" Jantje antwoord : "omdat ik geen Ajax- supporter ben" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon : "en van wie ben jij dan wel supporter misschien? Jantje : " wel , ik ben een RKC fan en ben er TROTS op!" De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij RKC fan was. De kleine : "omdat mijn moeder en vader RKC supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk geïrriteerd is, zegt : "maar dat is toch geen REDEN om RKC fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn?? Hè, want stel dat je moeder een hoer is en je vader een drugsverslaafde, wat zou jij dan opeens zijn ?!"" de kleine droogweg met een fijn lachje: dan zou ik FEYENOORD-supporter zijn!

Nadat Jantje en juf het goed hadden gemaakt...:P

Jantje ging bij juf logeren. Jantje was nogal vies en daarom ging juf jantje in bad doen en juf wou zelf ook wel even badderen.

Vraagt Jantje opeens,"Juf, mag ik mijn duim in uw navel steken?"

Juf kijkt wat verbaasd en zegt "Ja hor Jantje dat mag wel."

Opeens zegt juf,"Maar Jantje dat is mijn navel niet!!" "Nee juf, dat weet ik, maar dat is ook mijn duim niet!"

Wat is het verschil tussen een homo en een Duitser?

Een homo roert in het poepgebied en een Duitser poept int roergebied!

ik stond laatst mn kadett te tanken

komt er n verwijfde gast langs me staan

ik ga wat aan de kant staan vul mijn tank, en als ik dop op mijn tankopening schroef pakt die gast de tankslang, trekt zijn broek naar beneden en duwt dat ding naar binnen......

geschokt kijk ik m aan. VIND JE DAT NORMAAL?????

neen zegt ie, ik vind het SUPER

Als ze te grof zijn haal ik ze wel weg

Hoe heet een crematorium voor lesbiennes??

Een pottenbakkerij.

Wat is een neger op de maan?

Probleem

Wat zijn 10 negers op de maan?

Groter Probleem

Wat zijn alle negers op de maan?

Probleem opgelost

Wat zijn de aardigste mensen ter wereld?

Leprapatienten, als ze je en hand geven mag je hem houden

Hoe heet iemand die steelt? Kleptomaan

Hoe heet iemand die alles in de fik steekt? Pyromaan

Hoe heet iemand die beide doet? Marokaan

Waar gebeurd!:P

Een man heeft een pesthekel aan Marokanen. Hij zegt;"Al die Marokanen moet je allemaal ophangen!"

Zegt zijn dochter; "Maar pap, der zitten ook wel goeien tussen!"

"Dan hangen ze die maar apart!"

op zich, het zijn wel speciale mensen maar ze zijn zo erg niet.

Je hebt er die hun best doen die worden gediscrimineerd, je hebt van dat tuig, en die durft niemand te discrimineren.:hmmz

Dat hele "allochtonenprobleem" komt gewoon door de nederlandse mentaliteit met alles.

Als je aso bent kom je hier vaak het verste, en iemand die hier nieuw komt uit een streng land die ziet dat meteen.:(

Daarom is dit ook het moppentopic;)

Wij werken op school met projectgroepen zit met een Turk en een Marokaan in het groepje met nog een pinda een chinees en 3 Nederlanders:P

Maar ja dat tuig vergalt het wel voor iedereen en daar wordt ik zo schijt ziek van:puke

Terug
Naar boven