• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

whahhaha sommige zijn echt te grappig. kan er ook wel wat posten maar denk dat ik daar veel mensen mee kwets. hahaha zijn vaak te erg

Joran van der Sloot is gevraagd voor het televisieprogramma '40 dagen zonder seks'

Zelf denkt hij dat hij het wel redt,

1793 medegevangenen denken van niet...

:D:D

Bert van Marwijk neemt toch nog een vervanger voor Robben mee,

Ene Joran van der S, schijnt echt super goed in afmaken te zijn!!!

Hahahaaa :thumbup !

origineel gepost door MonzaRon

Wilders heeft nog een boek vol leugens gevonden: 'De Joran' :D

Even ter informatie, ben zelf geboren en getogen limburger, woon sinds 2006 in noord-holland... en de volgende grap is nogal lang, maar wel goed, ik heb hem van een collega

Is een hollander, die gaat een wereldreis maken, en hij begint in italië in vaticaanstad, maakt daar een rondreis... en krijg een tour door het vaticaan... ziet hij daar ineens een gouden telefoon hangen...met een briefje ernaast... €10.000 per gesprek...

Dan vraagt hij aan de eerste de beste priester die hij tegenkomt: "eerwaarde, waarom is die telefoon van goud, en waarom kost een gesprek €10.000? de priester antwoord: "dat is een hotline met god, directe lijn richting hemel... ge moogt daar niet zomaar gebruik van maken..."

De reis van de hollander gaat door,

komt nu in het midden-oosten aan, en gaat daar een moskee binnen... ziet daar een gouden telefoon hangen, met daarnaast een briefje... 10.000 dinar per gesprek...

Komt er een Imam aanlopen, en de hollander vraagt: "eerbiedige, hoezo een gouden telefoon, en waarom die prijs?"

de Imam antwoordt: "dat is een hotline met de almachtige ALLAH, ver, boven in de hemel..."

De hollander gaat nog veel verder in zijn reis rond de wereld, en gaat alle continenten af, Azië, Australië, Afrika, Antarctica, Zuid-Amerika, Amerika, en Europa.... overal waar hij komt duiken deze gouden telefoons op in kerken,moskeën, tempels en gebedshuizen, en overal krijgt hij hetzelfde antwoord...

tijdens het laatste deel van zijn reis, denkt hij bij zichzelf,

ik ben overal geweest in de wereld, maar nog nooit in LIMBURG...

dus hij reist af naar het zuiden des lands, komt daar in een stadje, bezoekt daar een kerk, en ziet een half afgebladderde gouden telefoon hangen, met een briefje ernaast...€0.05 per gesprek...

De Hollander is werkelijk verbaasd en kijkt om zich heen... ziet een pastoorke staan en vraagt aan de pastoor, hoe en wat...

de pastoor antwoordt daarop: "maar m'n jongen, weet je dat dan niet... dat is een directe lijn met onze lieve vader die in de hemelen zijt... en daar bovenop... je belt lokaal... ..." !!!:P:P

jantje zit in de klas met zijn klas genoten

juf vraagt aan iedereen in de klas

hoe stop je 2 gaten in 1 gat

niemand geefd antwoord

juf geefd als antwoord

maak een rondje van je duim en wijsvinger

en stop je neus er in zo heb je 2 gaten in 1 gat

waarop jantje reageerd

hoe stop je 6 gaten in 1 gat

waarop juf zegt weet ik niet jantje

jantje zegt

moet je een blokfluit in je vagina stoppen

juf word heel boos en zegt zulke taal wil ik hier niet horen

en boven dien heefd een blokfluit 8 gaten

waarop jantje zegt

ja maar juf ik wist niet dat ie zo diep kon

whahahahha

hij is wel grappig !

nu mijn bijdrage :

Waarom leggen ze een pas geboren marrokaanse baby in het kippenhok :

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Zo leert ie direct al pikken :P

:o

wilders fietst aan de verkeerde kant van de weg,

komt hij daar een turk op de fiets tegen...

hey hey zegt de turk, jij fiets aan de verkeerde kant jonguh..

nee hoor zegt wilders.. jij fietst aan de verkeerde kant van de wereld

weerstation belgie

weerstation.jpg

De afdeling Urologie van het AMC is al enkele weken bezig met een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland.

Men heeft hiervoor alle mannen in 4 categorieën ingedeeld: 1. Normale range in lengte (> 15 cm. in erecte toestand) 2. Korter dan 15 cm. (in erectie toestand) 3. Korter dan 10 cm. (in erectie toestand) 4. Korter dan 05 cm. (in erectie toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen, dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek.

Men doet hiervoor nu de volgende oproep, om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erectie toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto. En willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erectie toestand), de komende weken rondrijden met twee of meer oranje vlaggetjes aan hun auto. Mannen die een penislengte van minder dan 5 cm. (in erectie toestand) hebben mogen volledig in het oranje gekleed lopen.

Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek

ff door denken:

je heb 3 eilanden..

Op het 1e eiland sta jij.

Op het 2e eiland staat een ezel.

Op het 3e eiland staat een palmboom met daarin een kokosnoot met melk.

nu heb jij flinke dorst en wil bij die kokosnoot komen, maar tussen die eilanden ligt water vol met haaien piranja`s enz. dus veel te gevaarlijk om te zwemmen.

Hoe kom je dan bij dat 3e eiland??????

-

-

-

-

-

-

-

Is Heel Simpel............

-

-

-

-

-

-

je maakt een plannetje,

dat plannetje valt in duigen..

van die duigen maak je een tonnetje,

je gaat in het tonnetje zitten en rol jezelf het water in..

maarja dat tonnetje zinkt naar de bodem, dat staat als een paal boven water!!

dus klim je die paal in, en gaat zitten wachten tot je een ons weegt.

dan vlieg je zo naar het 2e eiland.

bij dat 2e eiland kom je die ezel tegen,

die ezel verkoop je een rotschop, en gaat dus balken..

van die balken maak je planken, en van die planken weer een vlot.

met dat vlot kan je zo naar het 3e eiland varen.

maaaar dan ben je er nog niet helemaal.

je bedenkt dat die palmboom tehoog is om in te klimmen,

duss ga je maar bij de pakkenneer zitten,

die pakken stapel je op en dan kan je naar boven toe klimmen.

uiteindelijk heb je die kokosnoot te pakken..

maar die kan je natuurlijk niet met je tanden open bijten..

dus leg je het bijltje er maar bij neer.

je pakt het bijltje weer op en slaat die kokosnoot in 2e en kan je de melk drinken..

ZO moeilijk was tie niet tog ????:angel

corsageak

je moet er indd ff over na denken, maar stel je voor dat dit je echt overkom:D dan zou dit zo`n beetje de enige oplossing zijn denk ik zo :) :hmmz

Komt een man met een leuter van 50 cm bij de dokter...

"dokter, ik heb een genant probleem" zegt de man, "het is erg vervelend om te zeggen, maar mijn L*L is te lang.."

de dokter bekijkt dat geval eens en denkt hard na...:hmmz

dan zegt de dokter... "Ga naar het bos aan het eind van de straat...

in dat bos woont een heks, en die heks heeft wel raad voor jou!"

de man gaat het bos in, 's avonds, in het donker, met een fakkel.

hij vindt de heks, en legt haar het probleem uit: "HEKS, ik heb een genant probleem" zegt de man, "het is erg vervelend om te zeggen, maar mijn L*L is te lang.."

de heks bekijkt dat geval eens en denkt hard na...:hmmz

dan zegt de heks... "Ga dieper het bos in aan het eind van het pad...

in de vijver daar woont een kikker, en die kikker is een betoverde princes.!"

"je vraagt haar ten huwelijk en iedere keer als zij "nee" zegt dan krimpt je dikke wandelstok met 10 cm..."

de man gaat dieper het bos in, 's nachts, in het donker, met een fakkel.

hij vindt de kikker, en knoopt een heel gesprek aan...

op een gegeven moment vraagt de kikker wat hij komt doen...

zegt de man: "ik kom jou ten huwelijk vragen want ik heb gehoord dat jij een mooie princes bent"

zeg de kikker: "ja nee bekijk het effe lekker zeg, zon vieze vent met een stuk boshout van 50 cm hoef ik niet..."

de kikker heeft nog niet uitgesproken of de lul van de man wordt 10cm korter...

vraagt de man: "wil je dan echt niet met me trouwen?"

de kikker weer: "nee dat wil ik niet... bovendien zou je me eerst moeten kussen zodat ik weer princes wordt, en ik zoen niet voor het huwelijk, bovendien weet ik niet of je echt een man bent.."

de leuter van de man wordt weer 10 cm korter en de man denkt... zo hij is me nog te lang, toch nog maar beetje minder dan...

vraag de man: "als ik je dan zou huwen en daarna zoen, wil je dan met me trouwen?"

de kikker kijkt kwaad op en schreeuwt heel hard: "NEE NEE NEE NEE NEE en nog eens NEE, ik trouw niet met je, alleen als je echt een lieve tedere gevoelige en betrouwbare man blijkt te zijn...

zegt de vrouw ineens... boh... ik had beter meteen kleinere tieten kunnen wensen, ze zijn erg groot ineens...

Terug
Naar boven