nog een paar als toevoeging op die van RicoW
Renault Avantime-forum :
Mijlpaal bereikt : 5e lid heeft zich aangemeld!( moderator)
Volvo 340 forum :
Ik wil graag eens met mijn vriendinnen op stap maar er passen maar 2 rollators in de kofferruimte.(
oma133@seniorenweb.nl)
Volvo 340 forum :
Mijn rijbewijs is per ongeluk mee in de wasmachine gegaan , en nu is hij even klein als mijn 65+ pasje. Antwoord : Tja , linnen krimpt nu eenmaal!
Renault 5 Turbo forum:
Wie heeft er nog een brandblusser over ? (Snel graag , ik sta langs de A58 op de vluchtstrook.)
Racing for Holland forum:
Kan iemand me even uit de grindbak komen halen, ik sta bij de eerste bocht.(
j.verstappen@racingforholland.nl)
ANWB forum:
Zijn er hier nog leden?
Route Mobiel forum:
Deze site is wegens overbelasting tijdelijk uit de lucht.
Volvo 340 forum:
Tena Lady nu in de aanbieding bij het Kruitvat! (
catherine.k@omroepmax.nl)
Daf forum:
Jarretels nu in de aanbieding bij Cristine Le Duc.
Maxi-Cosy forum:
Pampers nu in de aanbieding bij de Albert Hein.(
d.deckers@moeders.nl)
2cv forum:
Is er al iemand van de weg gehaald of bekeurd sinds de invoering van de ophokplicht?
KLPD forum:
Waarom word ik nooit uitgenodigd voor feestjes en verjaardagen? (
snor110@klpd.nl)
Opel Ascona forum:
Hoe verwijder ik koeiestront uit de bekleding? (
Janus@boerenbond.nl)
Skoda forum:
Heeft er nog iemand een oude tennisbal voor over de trekhaak van mijn Skoda 1.1 8V Sport? Liefst een originele.
Lada forum:
Links van de pedalen zitten 2 voetpompjes , zijn die alletwee voor de ruitenwissers? (
evert@vegetarier.nl) Antwoord : Nee , de linkse is om de airbag op te pompen!
Trabant forum:
Carnavalswagenbouwer gezocht voor plaatwerk reparatie.
Hummer forum:
Hoe komt het dat ik zeeziek word in mijn hummer maar niet in mijn andere auto’s? (
patser51@quote500.nl) Antwoord : Dat komt door de draaikolk in de benzinetank.
Als de tank halfleeg is verminderd het vanzelf , maar dan kom je waarschijnlijk niet meer thuis.(moderator)
Vereniging eigen huis forum:
Mijn huis lijkt wel te verzakken , wat moet ik doen ?( Frans B. uit Fijnaart) Antwoord: Heb je de bandenspanning al nagekeken?
T-Ford forum: Ik wil mijn auto laten spuiten maar ben het kleurnummer kwijt! Antwoord : Nr. 001.
Trans Am forum: Er is bij mij thuis ingebroken en nu zijn mijn Knightrider-video’s gestolen!
Smart forum: Er is in mijn Smart ingebroken en nu is mijn Tarzan gestolen!
Landwind forum:
Ik zal de komende tijd niet actief zijn op dit forum , ik heb namelijk een vallende eikel tegen mijn grill gekregen. Om de komende drie maanden door te komen , zou ik het leuk vinden om bezoek te krijgen , ik ken hier niemand in het revalidatiecentrum.
Geen bezoek tijdens de sondevoeding toegestaan.
Citroën DS forum:
Kan iemand mij vertellen hoe het aanvoelt als je over een verkeersdrempel rijdt ?
Audi A6 forum:
Hoe kan ik de voice-dialing functie van mijn auto-telefoon uitschakelen? Iedere keer als ik kut roep krijg ik mijn schoonmoeder aan de lijn.
Renault Megane forum:
Mooie auto maar iedereen kijkt naar mijn kont.
Gogomobiel forum:
Mijn achterwiel sleept aan. Antwoord : Zal wel weer een konijn zijn die dacht slim te zijn , even je wielkast leeghalen.
R4club forum:
Op mijn linker voorspatbord zit tegen de motorkap een ovaal roodbruin omrand gat . Is dat om mijn bandenprofiel te controleren en waarom zit het dan alleen links en niet rechts?
Porsche Cayenne forum:
Gespot : In de PC Hooft, ik zwaaide nog met mijn Louis Vuiton tas , maar je had het te druk met inparkeren.
Hyundai Pony forum:
Gespot : Bij de voedselbank , maar je had het te druk met inladen en ik ben snel weggereden omdat mijn buurman voorbij reed.
Mercedes forum:
Gespot : Bij de reclassering , ik toeterde nog maar je deed net of je me niet zag!
Opel Frontera forum:
Omdat ik inmiddels uit mijn midlife-crisis heen ben bied ik mijn auto te koop aan.
Triumph forum:
Weet er iemand een sterke lijm voor toupetjes?
Harley-Davidson forum:
Gespot : Op het journaal , je liep geboeid tussen de ME-busjes maar dat kon je door de blinddoek niet zien.
Austin Healey MkI (frogeye)forum:
Gespot : Je parkeerde bij aan de rand van mijn vijver en knipperde met je ogen . Toen sprong ik eruit en kwaakte luid naar je maar er kwam geen reactie.
Honda Rebel forum:
Ik reed pas op door de Veluwe , had ik ineens een meute jachthonden en ruiters achter me aan. Oh ja , heeft er iemand nog een nieuwe vossenstaart te koop , liefst imitatie.