• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

Er zitten twee ijsberen op een ijsschots.

De ene zegt tegen de andere:

"Zal ik jou er eens afduwen?"

Waarop de andere zegt:

"Bek houden, ijsberen kunnen niet praten

2 apen stappen in bad

zegt de ene aap tegen de andere aap :

OE OE OE OE A A A A

zegt de andere aap :

dan doe ik er toch wat koud water bij

Een meisje vraagt aan haar vader: "papa, mag ik de auto even lenen?" 
De vader antwoord: "natuurlijk. Maar je weet het, he. Voor wat hoort wat." en hij begint z'n gulp al los te maken. 
Het meisje kruipt op d'r knieen en begint te pijpen. Tot ze plots ophoudt en zegt: "gatverdamme papa, dat smaakt naar poep!" 
de vader: "owja, dat is waar ook. Je broer heeft de auto"

De Turkse en Marokkaanse gemeenschap heeft lopen klagen dat ze te weinig zendtijd op de nederlandse tv krijgen.

De Avro heeft hier een oplossing voor gevonden, ze zenden opsporing verzocht nu drie keer per week uit.

komt een man bij de bakker 
man: "mag ik een grof volkoren" 
bakker: "ok hier heb je je smerig týfus klote kk volkoren" 
man: "nou bakker das wel heel grof"

Een psychiater tekent op een papiertje een vierkant en vraagt aan de patiënt wat het is. Zegt de man:

"Een kamer met naakte vrouwen."

Vervolgens tekent hij twee vierkanten en weer vraagt hij wat het is.

"Twee kamers met naakte vrouwen."

Zegt de psychiater:

"U bent seksueel gestoord."

Waarop de man reageert:

"Moet jij zo nodig zeggen met je vieze tekeningen."

k zat laats in de sauna.

er zat nog een neger in en een belg.

ik zie die belg de hele tijd kijken naar dat geval van die neger, mja ik denk ik zeg ook maar niks.

opeens vraagt die belg aan die neger "alee manneke, mag ik u eens wat vragen?"

tuurlijk, antwoord die neger, vraag maar wat je weten wilt.

nou, zegt die belg, ik vraag me eigenlijk af hoe jullie negers aan zo grote je weet wel komen.

acch, zegt die neger, dat is niet zo moeilijk, wij knopen er altijd een baksteen aan vast zodat ie wat uit rekt, en daardoor hebben wij dus zo grote lul.

ahh dat vind ik mooi om te weten zei meneer de belg.

gister, ik denk ik ga weer eens naar de sauna toe.

als of het lot er mee speelde zaten die belg en neger er dus ook weer he.

opeens vraagt die neger aan die belg, nou, is het nog gelukt met je lul? heb je hem al net zo groot?

nee antwoord die belg, maar hij is al wel net zo zwart!

Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan de Hoofdstraat, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederland elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus:

"Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren :

"Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met mammie bespreken."

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt:

"Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren:

"Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt."

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt:

"Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht:

"Geen zoon van mij zal ooit in een dergelijk shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto op weg naar hun hotel. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt:

"Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag."

"Ja vader, dat heb ik."

"Nou zoon, en dat is?"

Antwoordt de zoon:

"Ik ben nog maar net een uur Oranjefan en ik heb nu al een bloedhekel aan de Duitsers!!!"

lol, die lijkt wel heel veel op een mop die ik hier ergens neer heb gezet over een buitenlander die nederlander wilde worden.

alleen is et hier een duitser die oranje fan wou worden :jerry :jerry

@testdrive wrote:Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan de Hoofdstraat, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederland elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus:

De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren :

"Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met mammie bespreken."

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt:

De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren:

"Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt."

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt:

"Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."

De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht:

"Geen zoon van mij zal ooit in een dergelijk shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto op weg naar hun hotel. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt:

"Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag."

"Ja vader, dat heb ik."

"Nou zoon, en dat is?"

Antwoordt de zoon:

"Ik ben nog maar net een uur Oranjefan en ik heb nu al een bloedhekel aan de Duitsers!!!"

Die heb ik laats ergens gehoord op de radio :jerry

Weer moppen over belgen :-)

Hoog tijd voor een tegenprestatie :-)

Wat doet een nederlander als hij het wk heeft gewonnen?

Zijn playstation uizetten en gaan slapen :-):-):-)

Sorry manne kon het niet laten :-)

Terug
Naar boven