• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

eerlijk gezegd intereseert voetbal me geen snars :jerry

maar vond het gewoon een moeie gelegenheid om weer eens op de nederlanders te schampen :jerry :jerry :jerry

hahah

Bert Van Marwijk,Marc van Bommel en Robin van Persie zitten in het vliegtuig te brainstormen wat ze kunnen doen om het Nederlands publiek toch een beetje tevreden te stellen. Zegt Bertje "ik gooi boven Nederland duizend briefjes van €50 naar beneden", Marc zegt "doe ik er twee duizend" en Robin zegt "doe ik er drie duizend, dan maken we toch zes duizend mensen blij" Klaas Jan Huntelaar draait zich om en zegt "ik gooi jullie alle drie naar beneden en maak 16 miljoen mensen blij

:jerry :jerry :jerry :jerry

Vier schildpadden gingen picknicken. Ze namen koekjes, bier, en appels mee. Na een jaartje of 20 waren ze op de plek aangekomen. Ze wilden eerst bier drinken, maar toen zagen ze dat ze de flesopener vergeten waren. Dus moest iemand terug Temel (de jongste) moest terug. Hij zei:"Ik ga op 1 voorwaarde jullie moeten niks eten." De anderen vonden het goed.Dus Temel ging. En Temel was al 1 jaar onderweg 2, 3, 4 jaar en na een jaartje of 15 werd een oude schilpad ziek. De anderen vroegen wat is je laatste wens. Hij zei: "Ook al hebben we het beloofd, maar ik wil 1 koekje." En precies op het moment dat hij het koekje in z'n mond stopte. Sprong Temel uit de struiken en zei: " Zie je wel, ik ga gewoon niet

Frans gaat biechten en zegt tegen de priester: 
"Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week." 
"Hoe bedoel je bijna?" vraagt de priester. 
"Kijk", zegt Frans, "we hebben ons uitgekleed en toen heb ik ‘m er alleen even tegenaan gewreven en ben toen gestopt." 
De priester zegt: 
"Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen blijf je bij die vrouw uit de buurt. Om je zonden te vergeven zeg je 5 weesgegroetjes en je stopt zo 50 euro in de collectebus bij de uitgang." 
Frans verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 weesgegroetjes en loopt naar de collectebus. Hij blijft er even bij staan en loopt dan de kerk uit. De priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde, rent achter hem aan de kerk uit en zegt: 
"Dat zag ik! Je hebt niets in de collectebus gedaan!" 
"Wel", zegt Frans, "ik heb die 50 euro er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin doen."

Ik kan ook nog een apotheek humor. :D

Komt een man de apotheek binnen en vraagt: Heeft u wat tegen hoesten?

Nee hoor, gaat u gang. :jerry

De kort verband-vrijwilligers staan op het kazerneplein aangetreden als de sergeant merkt dat hij zijn notitieboekje heeft vergeten. Hij schreeuwt: 
"Korporaal Flipse, ren jij eens als de wiedeweerga naar mijn kamer en kijk of ik mijn notitieboekje op m'n bureau heb laten liggen!" 
Flipse draaft weg en komt na twee minuten hijgend terug met de mededeling: 
"In orde sergeant. Het ligt er!"

komt een man bij de dokter..

zegt de dokter: ruim je dat zelf ff weer op?

eens zien als jullie hem hier wel gelijk snappen;)

meeste mensen kijken me aan van wtf lul jij nou dan!!

Er was eens een man die nooit een onderbroek droeg. Toen hij een keer ging winkelen en een broek ging passen in een winkel, vroeg de verkoopster:

"Heeft u nooit een onderbroek aan?"

"Nee, hoezo?"

"Nou, als u een onderbroek draagt is het veel hygiënischer en het is ook veel warmer."

"Nou vooruit, doe me er dan ook maar eens een onderbroek bij."

Thuis aangekomen, moet de man naar de wc. Maar omdat hij gewend is om alleen z'n gewone broek uit te doen, gaat hij met z'n onderbroek aan op de pot zitten.

Als hij klaar is, kijkt hij eens in de wc en zegt:

"Zo zeg, het is echt veel hygiënischer!"

Dan trekt hij z'n broek op en zegt:

"Wow, het is inderdaad nog veel warmer ook!"

In een supermarkt in Amsterdam heeft men iets nieuws:

Men heeft er o.a. een nieuwe 'waterverstuiver' geplaatst om in de afdeling 'groenten en fruit' alles zeer vers te houden. Kort voor de verstuiving hoort de klant het geluid van een donderslag en ruikt hij de geur van neergutsende regen. Wie de afdeling 'zuivelproducten' betreedt, hoort de koeien loeien en snuift de geur van versgemaaid gras op. In de afdeling 'vleeswaren' kan men het aroma van een lekkere steak met uien op de barbecue ruiken. Wandelt men door de gang waar 'eieren' verkocht worden, hoort men de kippen kakelen en komt de geur van gebakken spek en omelet je tegemoet. En in de 'broodafdeling' worden al je zintuigen geprikkeld door het aroma van vers uit de oven gehaald brood en heerlijke gebakjes...

Hoe het ook zij... ik ga mijn toiletpapier toch maar ergens anders kopen! :thumb :thumb

@Adam OPEL wrote:In een supermarkt in Amsterdam heeft men iets nieuws:

Men heeft er o.a. een nieuwe 'waterverstuiver' geplaatst om in de afdeling 'groenten en fruit' alles zeer vers te houden. Kort voor de verstuiving hoort de klant het geluid van een donderslag en ruikt hij de geur van neergutsende regen. Wie de afdeling 'zuivelproducten' betreedt, hoort de koeien loeien en snuift de geur van versgemaaid gras op. In de afdeling 'vleeswaren' kan men het aroma van een lekkere steak met uien op de barbecue ruiken. Wandelt men door de gang waar 'eieren' verkocht worden, hoort men de kippen kakelen en komt de geur van gebakken spek en omelet je tegemoet. En in de 'broodafdeling' worden al je zintuigen geprikkeld door het aroma van vers uit de oven gehaald brood en heerlijke gebakjes...

Hoe het ook zij... ik ga mijn toiletpapier toch maar ergens anders kopen! :thumb :thumb

Want je hebt een hekel aan frisse chloorgerenigde toiletten en dennengeur? ;)

Terug
Naar boven